Wittchen podsumował III kwartały. Przychody rosły w dwucyfrowym tempie

Po III kwartałach 2019 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Wittchen S.A., właściciela sieci sklepów z galanterią skórzaną, wyniosły łącznie 180,9 mln zł (wszystkie segmenty). Tym samy spółka odnotowała wzrost  przychodów o 12 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2018.

Przychody ze sprzedaży w segmencie detalicznym spółki Po III kwartałach 2019 roku wyniosły 160,9 mln złotych, czyli zwiększyły się o 18 proc. w porównaniu do roku ubiegłego, kiedy sprzedaż kształtowała się na poziomie 135,9 mln zł. Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną.

Gorzej wygląda sprzedaż w segmencie B2B, która obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych. Wyniosła ona w badanym okresie 19 mln zł, czyli aż o 25 proc. mniej w ujęciu rok do roku.

Prawie 30 lat Wittchen na rynku

Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.

Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje 100 sklepów i wysp Wittchen. Spółka na początku tego roku uruchomiła serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl