Galeria Madison rozbudowuje strefę usług

Magdalena Dampc, Galeria Madison

Oferta usług w gdańskiej Galerii Madison wzbogaciła się o niespotykany dotąd w obiektach handlowych punkt sprzedaży. Z początkiem października, na II piętrze Galerii Madison w sąsiedztwie restauracji Bobby Burger rozpoczęło działalność biuro podróży LOT Travel. Za komercjalizację obiektu odpowiada CREAM.

Biuro LOT Travel przeprowadziło się do Madisona z innej zajmowanej dotychczas lokalizacji m.in. z powodu chęci przystosowania się do nowych trendów zakupowych. – Przy poszukiwaniu nowego adresu braliśmy pod uwagę kilka opcji. Ostatecznie zwyciężyło Centrum Handlowe Madison, które odwiedza około 15 tys. osób dziennie i jest popularną destynacją zakupową w mieście – mówi Małgorzata Gorajska, koordynator Działu Obsługi Klienta LOT Travel.

W biurze LOT Travel dostępna będzie nie tylko pełna oferta biletowa na połączenia PLL LOT S.A., ale także bilety lotnicze innych przewoźników oraz bilety autokarowe, promowe i kolejowe. Pracownicy biura LOT Travel pomogą także w organizacji podróży prywatnej i służbowej, w rezerwacji hotelu i wynajmu samochodu, a nawet w formalnościach związanych z pozyskaniem wizy.

– Biorąc pod uwagę, że w ramach naszego obiektu działa także centrum biurowe, możliwość uzgodnienia szczegółów podróży służbowej czy połączeń lotniczych, praktycznie nie wychodząc z biura, będzie sporym udogodnieniem – mówi Anna Thomas, dyrektor zarządzająca, Galeria Madison. – Madison to także stały punkt na turystycznej mapie Trójmiasta. Rocznie odwiedzają nas blisko tysiące turystów, którzy chętnie korzystają z działającego u nas Punktu Informacji Turystycznej. LOT Travel doskonale uzupełni tę ofertę – dodaje Anna Thomas.

Niepowtarzalne koncepty

Galeria Madison konsekwentnie buduje tenant-mix, a w wyborze najemców kieruje się swoją śródmiejską lokalizacją oraz potrzebami najbliższego otoczenia. Poza systematycznie odświeżaną ofertą modową (ostatnio w galerii pojawił się jeden z największych na polskim rynku salon Monnari – 322 mkw. a także salon Greenpoint czy Quiosque) Madison systematycznie rozbudowuje strefę usług i gastronomii.

– Madison to galeria butikowa, nastawiona na świadomego klienta ceniącego jakość obsługi oraz szukającego unikalnej oferty, niedostępnej nigdzie indziej – mówi Magdalena Dampc, zastępca dyrektora ds. najmu galerii Madison. – Z tego powodu chętnie zapraszamy pod nasz dach niepowtarzalne koncepty handlowe i gastronomiczne oraz operatorów interesujących usług. Niedawno otworzyliśmy samoobsługową pralnię Speed Queen, pierwszą w Gdańsku restaurację Bobby Burger, tylko u nas działa market regionalny Żuławskie Smaki oraz autorska pierogarnia „One lepią”, w której pierogi powstają na oczach klientów. Pierwszy w Polsce, sklep duńskiej sieci Netto, w nowej formule 3.0 otwarto u nas blisko rok temu, w dniu 15. urodzin galerii Madison. To także u nas pojawił się pierwszy, otwarty na terenie obiektu handlowego, gabinet kosmetologiczny Yasumi. Jak widać, tworzymy dobre środowisko do rozwoju niebanalnych inicjatyw biznesowych – podsumowuje Magdalena Dampc.

Madison to śródmiejska galeria handlowa usytuowana w samym sercu Gdańska, skierowana do klientów ceniących sobie komfort, kameralną atmosferę zakupów w skandynawskich wnętrzach.  Na powierzchni 28 tys. mkw. znajduje się ponad 100 salonów modowych i punktów usługowych a także centrum medyczne i centrum biurowe. Strefa gastronomiczna oferuje szeroki wybór kuchni – od azjatyckiej przez europejską po znane koncepty gastronomiczne tj. Subway, Pizza Hut Express, Olimp, czy Berlin Doner Kebap. Ofertę uzupełnia Fitness Klub Calypso, Instytut Zdrowia i Urody Yasumi, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa. Obecnie tenant mix Madisona tworzą m.in.: Netto, New Yorker, Rossmann, Douglas, Instytut Zdrowia i Urody Yasumi, salon IPerfumy marki Notino, W. Kruk, Orsay, Mohito, Mango, Wólczanka, Molton, Intimissimi, Triumph, Big Star, Ryłko, CCC, Wojas, Coccodrillo.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl