Xiaomi otworzył pierwszy Mi Store w Olsztynie

Xiaomi

Pod koniec września firma Xiaomi otworzyła pierwszy autoryzowany Mi Store w stolicy Warmii i Mazur. Sklep znajduje się w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. To już dziewiąty salon sprzedaży producenta telefonów komórkowych i elektroniki użytkowej w Polsce. Xiaomi planuje kolejne otwarcia w centrach handlowych m.in. w Lublin Plaza.

– Wielokrotnie udowodniliśmy, że potrzeby klientów są jednym z priorytetów naszej firmy. Słuchając ich próśb, zdecydowaliśmy się otworzyć pierwszy Mi Store na Warmii i Mazurach. Nowy salon sprzedaży pozwoli nam przybliżać technologię zgodnie z naszą misją – powiedział Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.

Salon Mi Store o powierzchni 88 metrów kwadratowych znajduje się na pierwszym piętrze w Galerii Warmińskiej przy ulicy Tuwima 26 w Olsztynie.

Jest to już dziewiąty autoryzowany sklep Xiaomi w Polsce. Pozostałe lokalizacje to: Kraków (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Warszawa (Centrum Handlowe Arkadia i Galeria Młociny), Wrocław (Pasaż Grunwaldzki), Poznań (Centrum Posnania), Katowice (Galeria Katowicka), Gdynia (Centrum Riviera).  W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie kolejnych.

Firma Xiaomi jest notowana na giełdzie w Hong Kongu

Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Firma weszła na giełdę w Hong Kongu 9 lipca 2018 (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca smartfony i inteligentne urządzenia podłączone za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things).

Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o relacje z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, tak, aby każdy miał możliwość podwyższać komfort swojego życia dzięki technologii.

Xiaomi jest obecnie czwartą największą na świecie marką smartfonów, która utworzyła największą platformę IoT dla konsumentów z ponad 196 milionów inteligentnych urządzeń, z wyłączeniem smartfonów i laptopów. Obecnie produkty Xiaomi są dostępne w ponad 80 krajach i regionach na całym świecie, w wielu z nich firma pozostaje liderem.

W lipcu 2019 roku pojawiła się po raz pierwszy w rankingu Fortune Global 500 na 468 miejscu. Zajęła również siódmą pozycję w kategorii Internet Services and Retailing. Xiaomi jest obecnie najmłodszą firmą na tej liście.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl