Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Duże zmiany w krakowskiej Galerii Bronowice

Druga połowa roku w Galerii Bronowice mija pod znakiem dynamicznych metamorfoz i nowości. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły marki Manzini, Tom Tailor oraz Cocotier. Ponadto, 5 października, odbyło się otwarcie nowej, dużej inwestycji galerii, przygotowanej jako odpowiedź na oczekiwania odwiedzających: nowego wejścia zlokalizowanego od strony ul. Sosnowieckiej. Dzięki zmianom klienci mogą sprawniej znaleźć się na terenie galerii oraz korzystać z rosnącego wachlarza usług.

Jednym z kluczowych w tym roku wydarzeń dla Galerii Bronowice była metamorfoza infrastruktury obiektu. W odpowiedzi na sugestie klientów zbudowano tu dodatkowe wejście, usytuowane od strony ul. Sosnowieckiej w pobliżu IKEA. Przestronne i komfortowe, zostało harmonijnie wkomponowane w stylistykę obiektu. W ramach inwestycji powstały zewnętrzne dwukierunkowe ruchome schody oraz przeszklona winda, które umożliwiają szybką i wygodną komunikację. Co więcej, od teraz istnieje możliwość bezpośredniego przejścia z zewnątrz budynku na wewnętrzny parking na poziomie +1. Wprowadzone nowości zdecydowanie skracają czas wejścia na teren centrum handlowego oraz podnoszą komfort wizyt.

Nie zapomniano także o rowerzystach, którzy swoje jednoślady mogą pozostawiać w specjalnej wiacie. Naprzeciw wejścia utworzone zostało dodatkowe, szerokie, specjalnie oznakowane przejście dla pieszych.

Nowe otoczenie Galerii Bronowice

Nowy image zyskało również otoczenie inwestycji – zdobią je krzewy i kwiaty oraz nowoczesne drewniane ławki. To miejsce zostało nie tylko ciekawie zaaranżowane i cieszy oczy klientów, ale pełni także rolę proekologiczną i ochronną. Zaaranżowany tu ogród to tzw. ogród deszczowy, w którym pojawiły się m.in. rośliny hydrofitowe, odporne na okresowe zalewanie czy przesuszanie, zdolne do przechwytywania i zatrzymywania zanieczyszczeń zawartych w spływającej wodzie. Dzięki swojej hydrotechnicznej strukturze ogród jest samowystarczalny, stopniowo oddaje wodę do ekosystemu oraz niweluje jej spływanie do powierzchni nieprzepuszczalnych.

W drugiej części roku Galeria Bronowice rozpoczęła współpracę z trzema nowymi najemcami. Jako pierwsza do zespołu dołączyła włoska marka Manzini (zlokalizowana na pasażu poziomu +1), słynąca z ponadczasowych i eleganckich kolekcji dla kobiet i mężczyzn. We wrześniu szeregi centrum handlowego zasiliły: Cocotier (poziom +1), zajmujący przestrzeń 50 m kw. oraz Tom Tailor (poziom 0) o powierzchni około 218 mkw. W ofercie Cocotier można znaleźć nietuzinkowe włoskie projekty odzieżowe, które w szczególności docenią indywidualiści. Z kolei salon Tom Tailor kieruje swoje propozycje głównie do amatorów miejskiego stylu. Po wprowadzeniu nowych marek w galerii obecnie funkcjonuje prawie 40 salonów modowych.

– 5 października odbyło się oficjalne otwarcie nowego wejścia do naszego centrum handlowego. Udało się zatem wprowadzić kolejne udogodnienie, które wpłynie na jeszcze wyższy komfort wizyt naszych gości. Zadbaliśmy również o to, aby wzbogacić sektor usługowo-handlowy i nawiązaliśmy współpracę z aż trzema nowymi markami modowymi. Dzięki wprowadzonym zmianom i nowościom odwiedzający nie tylko sprawniej wejdą do obiektu, ale także skorzystają z jeszcze większego spectrum możliwości i usług – mówi Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice.

150 sklepów w Galerii Bronowice

Galeria Bronowice to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 65 tys. mkw. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta, stwarzając atrakcyjną ofertę dla klientów. Jedną z cech, wyróżniających architekturę Galerii, jest inspiracja krakowską secesją, w subtelny i wyważony sposób wiążąca styl Młodej Polski z nowoczesnością. W Galerii Bronowice znajdziemy sklepy znanych marek z różnych branż i usług, szeroką ofertę restauracyjną oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci, a także specjalną propozycję rozrywkowo-kulturalną. Znajduje się tu ponad 150 sklepów, kawiarni i restauracji, marek znanych i lubianych przez klientów m.in.: największy jednopoziomowy hipermarket Auchan, salon Media Markt, jak również dodatkowe usługi i propozycje. Należą do nich m.in.: Punkt Obsługi Mieszkańców, punkty Co-working, Strefa Rozrywki dla dzieci, Poczta Polska. Również przed wejściem do Galerii czeka szereg atrakcji – bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, boisko do koszykówki, skate park. Do dyspozycji przyjeżdżających jest 2,4 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach. Przed Galerią znajduje się także stacja ładowania samochodów elektrycznych, wypożyczalnia roweru miejskiego, a także paczkomat.

Inwestorem jest Ceetrus Polska.