Intersport poprawia wyniki za II kwartał

W II kwartale 2019/2020 roku (tj. w okresie od 1 lipca do 30 września br.) Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 56.205 tys. zł, czyli o 36,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 41.142 tys. zł) – głównie ze względu na wzrost sprzedaży hurtowej poza sklepami.

Dynamika obrotów za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 55,2 proc. i stanowiła 5,6 proc. udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.

W II kwartale 2019/2020 roku obroty netto w ujęciu LFL (tj. na bazie porównywalnych sklepów) wyniosły 38.786. tys. zł i były niższe o 1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness, running oraz torby i plecaki miejskie, zaś największe spadki w kategorii: piłka nożna – ze względu brak dużych eventów piłkarskich w tym roku.

Narastająco w I połowie roku obrotowego 2019/2020 (tj. w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2019 r.) Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 105.470 tys. zł, czyli o 23,2 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 85.626 tys. zł).

30 sklepów Intersport w Polsce

Intersport Polska S.A. działa na polskim rynku od 30 lat. Jest siecią specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym. Około 80 proc. oferty to asortyment największych światowych marek takich jak: Adidas, Asics, Nike, Reebok. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi: McKinley, Pro Touch, Energetics i innymi. Obecnie w Polsce funkcjonuje 30 sklepów Intersport zlokalizowanych głównie w prestiżowych centrach handlowych dużych i średnich miast.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl