Carrefour rozszerza działalność dostawy na cały kraj

philips-hipermarket-carrefour-e-commerce

Sieć Carrefour od 21 października br. będzie dostarczać zamówienia zrobione w sklepie internetowym na teren całego kraju.

Dotychczas z zakupów w e-sklepach Carrefour mogli korzystać jedynie mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Katowic. Sieć zadebiutowała na polskim rynku e-grocery jesienią 2016 roku w Warszawie, gdzie w nieco ponad 2 lata zbudowała silną markę swojego sklepu internetowego z żywnością. W lutym  br. Carrefour otworzył e-sklep spożywczy w Katowicach, a trzy miesiące później w Krakowie.

– Kontynuujemy inwestycje w strategię omnikanałową. Sukcesywnie otwieramy e-sklepy w nowych miastach, ale teraz nasza oferta artykułów niewymagających chłodzenia dostępna będzie dla mieszkańców całej Polski – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych. To kolejna odsłona realizowanej przez Carrefour strategii transformacji żywieniowej, której celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom stałego dostępu do produktów spożywczych wysokiej jakości i w przystępnych cenach.

Aby sprawdzić asortyment produktów objętych dostawą kurierską będzie można wejść na stronę internetowego sklepu spożywczego sieci zakupycodzienne.carrefour.pl (lub wejść na stronę Carrefour.pl i wybrać zakładkę „Zakupy Spożywcze”) oraz podać swój kod pocztowy. System pokaże produkty, które można zamówić z dostawą kurierską. Jeśli natomiast klient objęty jest zasięgiem pełnego asortymentu e-grocery, tj. również produktów świeżych, dotychczasowa oferta nie ulegnie zmianie.

Dwuplatformowy e-sklep Carrefour

Internetowy sklep spożywczy Carrefour bazuje na koncepcji sklepu dwuplatformowego. Oznacza to, że sieć dysponuje tzw. „dark store”, czyli magazynem spożywczym dedykowanym zakupom internetowym, który znajduje się przy hipermarkecie Carrefour, tworząc z nim integralną całość. Dark store funkcjonuje już w Warszawie, od lutego br. Katowicach, a od maja w Krakowie. W Dark store znajdują się produkty FMCG, które klienci zamawiają najczęściej. Reszta zamówienia, w tym produkty świeże i bio, kompletowane są w hipermarkecie. Dzięki temu rozwiązaniu Carrefour zyskuje na szybkości przygotowania zamówień, a jednocześnie oferuje produkty o doskonałej świeżości.

Usługa zamawiania w e-sklepie i dostawy zakupów spożywczych jest prosta. Z górnego menu platformy Carrefour.pl wystarczy wybrać zakładkę „Zakupy Spożywcze” oraz skompletować swój koszyk. Asortyment e-grocery Carrefour to obecnie około 20 tysięcy produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepu znajdują się produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty ultraświeże, takie jak: warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał. W sklepie można też kupić szeroki asortyment produktów ekologicznych, a także tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków czy light.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl