Monnari szacuje wyniki sprzedaży we wrześniu

Zarząd spółki Monnari Trade S.A. poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte we wrześniu 2019 roku wyniosły ok. 18,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2018 roku (14,7 mln zł) o 27,89 proc.

Przychody za wrzesień 2019 r. obejmują ok. 1,4 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017 sp. z o.o. Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie trzeciego kwartału 2019 roku wyniosła ok. 62,0 mln zł a w okresie 9 miesięcy 2019 roku ok. 183,5 mln zł. Przychody te były wyższe o odpowiednio 24,25 proc. i 16,88 proc. od osiągniętych w analogicznych okresach ubiegłego roku (49,9 mln zł za trzeci kwartał 2018 roku i 157,0 mln zł w okresie 9 miesięcy 2018 roku).

Przychody za trzeci kwartał 2019 r. obejmują ok. 4,0 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017 sp. z o.o. W okresie 9 miesięcy 2019 r. przychody te wynosiły 11 mln zł.

Przypomnijmy, przychody spółki za okres styczeń – sierpień 2019 r. obejmują ok. 9,7 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017 sp. z o.o., która jest podmiotem dominującym w grupie kapitałowej tworzonej przez spółki zależne, które są właścicielem praw do marki Femestage Eva Minge. Prowadzą one sprzedaż towarów pod tą marką i zarządzają siecią salonów z odzieżą damską.

Blisko 170 sklepów w portfolio Monnari

Istniejąca od 2000 roku spółka Monnari Trade S.A. regularnie inwestuje w swoje salony. Strategia spółki zakłada powiększenie powierzchni dotychczasowych placówek handlowych oraz otwarcia nowych salonów. Dodatkowo, nowy koncept sprzedaży Monnari zakłada większą powierzchnię handlową poszczególnych lokali, stąd nowe salony mają metraż powyżej 200 mkw.

Monnari Trade S.A. prowadzi sprzedaż przez sieć 167 salonów firmowych o łącznej powierzchni 35,8 tys. mkw. Sklepy zlokalizowane są w centrach handlowych i galeriach, a trzy z nich przy ulicach handlowych w centrum Warszawy, Łodzi i Zakopanem. Produkty Monnari dostępne są również przez sklep internetowy.

Salony sprzedaży (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych. Sieć obecna jest na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl