Małopolska z dwoma nowymi Biedronkami

biedronka-sklep

– Nowe placówki w Mokrzyskach i Nowym Sączu zostały otwarte w formacie 2.0, dzięki czemu są bardzo atrakcyjne wizualnie i przystępne dla klientów. W sklepach wydzielono strefy z owocami i warzywami, pieczywem czy kosmetykami, a także moduły z artykułami promocyjnymi. Każdy klient z łatwością znajdzie w nich swoje ulubione produkty – Aleksandra Przeklasa, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka.

W województwie małopolskim aż dwie nowoczesne Biedronki zostały oddane do dyspozycji klientów – 30 września w Mokrzyskach przy ul. Parafialnej 2 oraz 1 października w Nowym Sączu przy ul. Prażmowskiego 11.  Obie placówki charakteryzują się przyjaznymi dla środowiska rozwiązaniami takimi jak oświetlenie LED czy regały chłodnicze zasilane przez gaz CO2.

Sala sprzedaży nowego sklepu przy ul. Parafialnej 2 ma 490 mkw. powierzchni oraz 3 kasy. W sklepie znalazło się również stoisko w postaci lady mięsno-wędliniarskiej. Przed placówką na zmotoryzowanych klientów czeka parking z 20 miejscami postojowymi. Placówka w Nowym Sączu ma salę sprzedaży liczącą 825 mkw. powierzchni, 4 kasy, a sklep zatrudnia ponad 20 pracowników. Na zmotoryzowanych klientów czeka wygodny i przestronny parking ze 100. miejscami parkingowymi.

– Współcześnie klient od nowoczesnej sieci handlowej oczekuje nie tylko dużego asortymentu, ale również zastosowania innowacyjnych rozwiązań usprawniających zakupy. Z każdym tygodniem staramy się otwierać nowe placówki lub te które zmodernizowaliśmy do najnowszego standardu. Sklepy, które uruchamiamy zyskują nowe oblicze, są jeszcze bardziej przestronne i intuicyjne dla klientów. Każdemu otwarciu towarzyszą duże rabaty, a po zakupach zapraszamy naszych klientów na degustacje kawy, ciast czy pieczywa. Nie zapominamy również o najmłodszych – dla nich przygotowujemy balony i animacje – mówi Szymon Sochacki, dyrektor ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka.

Jeronimo Martins Polska właścicielem Biedronki

Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski, celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl