Dynamiczna ekspansja sieci Mi Store

12 października Xiaomi otworzy swój dziesiąty salon Mi Store. Sklep został zlokalizowany w Lublinie, w Centrum Handlowym Lublin Plaza. Obecnie sklepy Mi Store znajdują się już w ośmiu stolicach województw. W najbliższych miesiącach planowane są otwarcia kolejnych punktów.

– Nie zwalniamy tempa. Pod koniec września otworzyliśmy Mi Store w Olsztynie, a w najbliższą sobotę kolejny, już dziesiąty, otwieramy w Lublinie. Do końca tego roku pojawi się jeszcze kilka w różnych regionach Polski. Od momentu uruchomienia pierwszego sklepu w marcu 2018 roku, znaczenie zwiększyliśmy dostępność naszych produktów – mówi Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.

– Rozwijając sieć autoryzowanych salonów Mi Store podkreślamy nasze zaangażowanie na tym rynku. Chcemy, by każdy Mi Fan miał dostęp do naszych produktów i mógł cieszyć się technologicznymi innowacjami – dodaje.

Salon o powierzchni 100 metrów kwadratowych znajduje się na parterze w Centrum Handlowym Lublin Plaza w Lublinie. Mi Store w Lublinie jest już dziesiątym autoryzowanym sklepem Xiaomi w Polsce. Pozostałe lokalizacje to: Kraków (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Warszawa (Centrum Handlowe Arkadia i Galeria Młociny), Wrocław (Pasaż Grunwaldzki), Poznań (Centrum Posnania), Katowice (Galeria Katowicka), Gdynia (Centrum Riviera) oraz Olsztyn (Galeria Warmińska). W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie kolejnych.

O Xiaomi

Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Firma weszła na giełdę w Hong Kongu 9 lipca 2018 (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca smartfony i inteligentne urządzenia podłączone za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things). Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o relacje z użytkownikami. Xiaomi jest obecnie czwartą największą na świecie marką smartfonów, która utworzyła największą platformę IoT dla konsumentów z ponad 196 milionów inteligentnych urządzeń, z wyłączeniem smartfonów i laptopów. Obecnie produkty Xiaomi są dostępne w ponad 80 krajach i regionach na całym świecie. W lipcu 2019 roku pojawiła się po raz pierwszy w rankingu Fortune Global 500 na 468 miejscu. Zajęła również siódmą pozycję w kategorii Internet Services and Retailing. Xiaomi jest obecnie najmłodszą firmą na tej liście. Za dystrybucję produktów Xiaomi w Polsce odpowiadają ALSO, Ingram Micro oraz w zakresie ekosystemu i pojazdów JBTS.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl