Fielmann otwiera ponownie swój salon w Poznaniu

Marka Fielmann, obecna na europejskich rynkach od 1972 roku, z początkiem października br. otworzyła ponownie swój flagowy salon w Poznaniu. Lokal w 2019 roku przeszedł gruntowny remont i zaprasza klientów do odnowionego, eleganckiego wnętrza.

Salon Fielmann w Poznaniu przy ulicy Św. Marcin 69 to pierwszy salon marki w Polsce. Butik przeszedł gruntowny remont, aby zaoferować jeszcze bardziej komfortowe i przyjazne miejsce, w którym klienci mogą otrzymać doradztwo w doborze okularów i soczewek kontaktowych.

743 salony Fielmann w Europie, 20 w Polsce

W 2018 roku pod szyldem Fielmann działało w Europie 736 salony optyczne – w tym 20 w Polsce – w których łącznie sprzedano ponad osiem milionów par okularów i wygenerowano obrót w wysokości 1,65 miliarda euro. Od 1972 roku Fielmann sprzedał 160 milionów par okularów a ponad 24 miliony osób w Europie nosi okulary Fielmann i skorzystało z profesjonalnego doradztwa konsultantów i optometrystów w sieci salonów marki.

– Chcemy stać się w głównym graczem w branży w regionie. Mamy wysoko wykwalifikowanych optyków i specjalistów w dziedzinie optyki, którzy oferują klientom najlepsze rozwiązania i najlepszej jakości okulary – zarówno z kolekcji Fielmann, jak i projektantów znanych na całym świecie – w przystępnych cenach. Naszym celem jest to, aby każdy salon Fielmann był miejscem, w którym nasi klienci czują się najważniejsi. Mamy otwarte wystawy produktowe, aby nasi klienci mogli wybierać spośród tysięcy różnych oprawek i aby wychodzili z salonu z pewnością, że dokonali doskonałego wyboru i kupili okulary w dobrej cenie. A jeśli mimo wszystko uznają, że potrzebują innych oprawek, mogą je zwrócić lub wymienić w salonie bez ponoszenia dodatkowych opłat. W naszych salonach można również zbadać wzrok bez wcześniejszego umawiania wizyty – mówi Dariusz Sądowski, zastępca Dyrektora Generalnego Fielmann.

Fielmann w Polsce

Poza Poznaniem, salony firmowe Fielmann w Polsce znajdują się również we Wrocławiu, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Częstochowie, Krakowie, Radomiu, Katowicach, Gliwicach, Płocku, Gdyni, Bytomiu, Koszalinie, Chorzowie, Legnicy oraz w Bydgoszczy. Pierwszy polski salon został otwarty w Poznaniu w 1999 roku. Firma zatrudnia w Polsce 250 pracowników, a w 2018 roku sprzedała ponad 130 tysięcy par okularów wygenerowała roczny obrót w wysokości 12,7 miliona euro.

– Na naszych rozwojowych rynkach, takich jak Polska, realizujemy strategię szybkiej ekspansji. Perspektywicznie zamierzamy sprzedawać w Polsce 400 tys. par okularów rocznie w około 50 salonach i osiągać obroty wynoszące 40 milionów euro rocznie – podkreśla Dariusz Sądowski.

Strategia rozwojowa firmy jest realizowana z troską o lokalne społeczności i wspieranie rozwoju lokalnego rynku optycznego. Poprzez zatrudnianie najlepszych lokalnych specjalistów i otwieranie kolejnych salonów w starannie wybranych lokalizacjach w każdym z krajów, gdzie obecna jest marka Fielmann, firma realizuje swoje zobowiązanie wobec lokalnych społeczności. Wynika z niego również troska o rozwój zawodowy pracowników firmy. Fielmann inwestuje w rozwój swoich pracowników oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery.

Marka założona w 1972 r. przez Günthera Fielmanna, który otworzył swój pierwszy sklep z okularami w Cuxhaven, ma teraz 743 salony w całej Europie, w tym 20 w Polsce i jest liderem branży w Niemczech. Marka Fielmann oferuje oprawki okularowe znanych projektantów w korzystnych cenach oraz ma bogatą ofertę własnych produktów najwyższej jakości. Marka zasłynęła w Niemczech w latach 70. tym, że oferowała okulary i doradztwo na światowym poziomie w przystępnych cenach. W tej chwili co druga para okularów w Niemczech pochodzi z salonów Fielmann.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl