Paczkomaty na usługach klientów e-sklepu Reserved

lpp-reserved

Od 1 października klienci e-sklepów Reserved w Polsce mogą zamawiać swoje przesyłki bezpośrednio do Paczkomatów. W planach jest wdrożenie możliwości odbioru zakupów w Paczkomatach w kolejnych sklepach internetowych pozostałych marek Grupy LPP – Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

Klienci sklepów Reserved mogą odbierać swoje zakupy przez dostępne w trybie 24h/7 Paczkomaty. InPost udostępnił użytkownikom aplikację InPost Mobile – dzięki niej kupujący mogą m.in. sprawdzić wszystkie informacje dotyczące czasu realizacji dostawy oraz śledzić drogę przesyłki.

– W branży retail odpowiadanie na potrzeby klienta to przede wszystkim ciągła praca zarówno nad doskonaleniem oferty, jak również standardów obsługi sprzedaży. Nawiązanie współpracy z operatorem InPost, to dla nas kolejny krok w kierunku odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, którzy coraz bardziej cenią sobie czas, elastyczność i wygodę rozwiązań. Świadomość zmieniającego się rynku oraz rosnące znaczenie kanału e-commerce sprawiają, że logistyka, a tym samym elastyczne podejście do oczekiwań konsumentów to jeden ze strategicznych kierunków naszego rozwoju. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że możemy połączyć siły z polskim operatorem, aby realizować te cele – komentuje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

– Preferencje i zachowania klientów zmieniają się wraz z rozwojem cyfryzacji, która napędza transformację w handlu detalicznym. Grupa LPP jest świadoma zmian na rynku i w swojej strategii stawia nie tylko na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych, ale także rozwój sieci sklepów internetowych. InPost jest świetnym partnerem logistycznym dla sklepów internetowych – aż 52 proc. kupujących w internecie deklaruje Paczkomaty jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru. Dane te wskazują nie tylko na korzyść w postaci satysfakcji klientów, ale również zwiększenia sprzedaży e-sklepów, w których Paczkomaty są oferowaną opcją dostawy zakupionych produktów – zwraca uwagę Rafał Brzoska, prezes InPost.

InPost – na mocy porozumienia o współpracy – rozpoczął instalację Paczkomatów przy sklepach Dino, Lidl oraz Kaufland w całej Polsce, a także w Centrach Handlowych Auchan.

Ponad 1,7 tys. sklepów w sieci LPP

LPP SA jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez ponad 25 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś kolekcje na 24 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1,7 tys. salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 mln mkw. oraz sklepy on-line w 12 krajach Europy. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia, polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 200 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę tworząc miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl