Leroy Merlin wprowadza nowy koncept sklepów

Leroy Merlin Urban – taką nazwę ma nowy koncept sklepów, który już niebawem pojawi się na polskim rynku. Pierwszy testowy obiekt tego typu powstanie już pod koniec 2019 roku w Warszawie. Koncept Urban zorientowany będzie na potrzeby klientów dużych miast i wyróżniać się będzie rozległą strefą wystawienniczą.

Nowy koncept sklepów Leroy Merlin Urban to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów z dużych miast, którzy oprócz oferty produktowej, oczekują przede wszystkim realizacji kompleksowych usług projektowych, fachowego doradztwa, a także inspiracji związanych z realizacją wnętrz marzeń. Głównymi wyróżnikami Leroy Merlin Urban będą: wyjątkowa strefa wystawiennicza, prezentująca przykładowe aranżacje oraz produkty, dostępność usług montażowych, wspomagających proces realizacji projektów, szeroka przestrzeń ekspozycyjna z możliwością bezpośredniego odebrania produktu ze strefy zapasu oraz kompletny wachlarz usług transportowych, dzięki którym towar będzie trafiał do klienta bezpośrednio z magazynu centralnego.

Ponadto, Leroy Merlin Urban wyróżniać będą rozbudowane usługi doradcze, w ramach których klienci będą mogli doświadczyć bezpośredniego wsparcia w realizacji swojego projektu. W praktyce oznacza to, że od momentu wejścia do obiektu, klient będzie mógł skorzystać z fachowego wsparcia doradcy, który przeprowadzi go przez realizację projektu krok po kroku.

Leroy Merlin Urban rozszerzy doświadczenia zakupowe

– Przy wszechobecnej sprzedaży samoobsługowej, chcemy zaproponować klientom nowe podejście. Leroy Merlin Urban rozszerzy doświadczenia klientów związane z zakupami w Internecie czy w tradycyjnych sklepach. Spośród niemal 200-osobowej ekipy nowego konceptu, aż 150 osób zaangażowanych będzie w proces obsługi klienta. To pokazuje, jak istotną częścią nowego konceptu będzie dla nas fachowe wsparcie doradcy – komentuje Mariusz Grzybowski, Dyrektor Leroy Merlin Warszawa Marsa, który powstanie w koncepcie Urban.

Warta podkreślenia w koncepcji Leroy Merlin Urban jest wyjątkowa strefa wystawiennicza, w której dla klientów oddane będą inspiracyjne strefy aranżacji łazienkowych i kuchennych, a także szeroka gama usług projektowych czy usług wykończenia i dekoracji wnętrz. W sytuacji, w której klienci będą chcieli dokonać zakupu, Leroy Merlin Urban zapewni im również usługi montażowe, realizowane w ścisłej współpracy z lokalnymi firmami.

Testowy koncept Leroy Merlin Urban powstanie w Warszawie przy ulicy Marsa, już pod koniec 2019 roku.

– Klienci odwiedzający nasz nowy koncept, będą mogli pod okiem ekspertów zaprojektować swoją domową przestrzeń, a także zlecić całkowity montaż zakupionych artykułów. Dzięki rozbudowanej strefie wystawienniczousługowej, a także fachowemu wsparciu doradców, zapewnimy naszym klientom kompleksowe rozwiązania z zakresu realizacji potrzeb związanych z domem i ogrodem. To będzie zupełnie nowe miejsce na mapie Warszawy. Jestem przekonany, że koncept ten zostanie ciepło przyjęty przez klientów – komentuje Mariusz Grzybowski, Dyrektor Leroy Merlin Warszawa Marsa.

O firmie Leroy Merlin

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych (DIY). Rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono ADEO. Firma Leroy Merlin rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1994 roku, a w 1996 otworzyła pierwszy market w Piasecznie pod Warszawą. W tej chwili działają 64 sklepy stacjonarne, sklep internetowy leroymerlin.pl oraz portal oferia.pl.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl