Zmodernizowana Biedronka w koncepcie 2.0 ruszyła w Częstochowie

Ten budynek znał pewnie każdy mieszkaniec Częstochowy: charakterystyczny żółty sklep Biedronka, przy ul. Warszawskiej 43, tuż przy wjeździe do miasta. Od  3 października, placówka wita częstochowian i przyjezdnych nowoczesnym wyglądem – elewacją w eleganckim kolorze oraz dużymi przeszkleniami. Sklep został uruchomiony po remoncie.

Nowa elewacja to oczywiście niejedyna zmiana – sklep jest pełen ekologicznych rozwiązań oraz ciekawych produktów.

Funkcjonujący od 2012 roku sklep przy ul. Warszawskiej 43 zmienił się nie tylko na zewnątrz. Placówka działa teraz w formacie 2.0. Oznacza on zmienione ustawienie produktów na sali sprzedaży, na której wydzielone zostały strefy z pieczywem, owocami, warzywami oraz kosmetykami i oznaczone moduły z artykułami promocyjnymi. Sklep stał się też bardziej przyjazny środowisku: zastosowano w nim m.in. oświetlenie LED oraz regały chłodnicze, wykorzystujące przyjazny dla środowiska gaz CO2.

Ten dzień to dla Biedronki przy ul. Warszawskiej 43 naprawdę nowy start. Sklep został dostosowany do najnowocześniejszych standardów sprzedażowych. To dla klientów oznacza jedno: większy komfort codziennych zakupów przy wciąż niskich cenach – podkreśła Krzysztof Sękala, kierownik operacji sprzedaży w sieci Biedronka

W zmodernizowanym sklepie są cztery kasy na sali sprzedaży wielkości 500 mkw. i parking z 22 miejscami postojowymi. Placówka jest czynna od poniedziałku soboty w godz. 06:30-22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 21:00.

Biedronka z 3 tys. sklepów na koniec 2019 roku

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki.  Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski, celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl