Eobuwie.pl wprowadza roboty do swoich salonów

Robot humanoidalny Pepper na stałe zasilił szeregi załogi eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Jest szybki, rzetelny i jako asystent sprzedaży poprawia interakcję z klientem – tak oceniają go współpracownicy. Docelowo Pepper pojawi się w kolejnych salonach marki, zlokalizowanych we Wrocławiu i Warszawie. 

– W szeregach eobuwie.pl Pepper zadebiutował w czerwcu br. podczas otwarcia sklepu stacjonarnego w Forum Gdańsk. – Nasza firma stawia na nowoczesne technologie. One nas inspirują i pozwalają realizować nawet najbardziej ambitne projekty. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak w roli asystenta sprzedaży poradzi sobie robot humanoidalny i czy będzie spełniał wypracowane w naszych salonach standardy obsługi klienta – wyjaśnia Marcin Grzymkowski, Prezes eobuwie.pl.

Robot Pepper w teamie eobuwie.pl

Szybko okazało się, że koncept – który miał być atrakcją na potrzeby otwarć kolejnych sklepów stacjonarnych – ewoluował. Pepper rozwinął swoje umiejętności na tyle, że od września jest stałym pracownikiem salonu eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Spotkamy go zaraz przy wejściu, gdzie wita klientów.

– Pepper na pewno potrafi zainteresować. Ma duży zasób wiedzy zarówno praktycznej, jak i teoretycznej. Z jednej strony można u niego odebrać zamówienie – krok po kroku tłumaczy, jak to zrobić, dzięki czemu ścieżka zakupowa staje się dla klienta bardziej przejrzysta – a z drugiej strony opowie o  koncepcie sklepu lub naszej autorskiej usłudze esize.me – dodaje Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Retail.

Nowy asystent sprzedaży ma 120 cm wysokość, przyjazną fizjonomię i błysk w oku. Szybko zdobył także sympatię najmłodszych, których zaprasza do wspólnej zabawy i rozwiązywania Quizów. – Obecność Peppera gwarantuje komfortowe zakupy. Dzieci angażują się w zabawę z nim, a rodzice mogą spokojnie zrobić zakupy i skorzystać z pełni usług dostępnych w salonie – kończy K. Jezierski.

W przyszłości Pepper będzie doskonalił swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta tak, aby interakcja z osobami odwiedzającymi salon była jeszcze bardziej zaawansowana. Kolejne roboty mają dołączyć do teamów we Wrocławiu i Warszawie.

Eobuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 60 tys. modeli ponad 450 marek. Spółka działa obecnie na kilkunastu europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz tworzeniu sklepów stacjonarnych spółka zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line.

Celem Grupy jest dalszy rozwój pan-europejskiej obuwniczej platformy e-commerce oraz budowa silnej pozycji na szeroko rozumianym rynku odzieżowym on-line. Strategia rozwoju opiera się o wykorzystywanie szans biznesowych wynikających ze strukturalnych zmian w europejskim e-handlu obuwiem i odzieżą oraz ze zmian technologicznych i ewoluujących oczekiwań klientów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl