Jedyny w Polsce sklep marki Lloyd otwarty w Galerii Północnej

Do grona najemców warszawskiej Galerii Północnej dołączył niemiecki producent wysokiej jakości obuwia męskiego Lloyd. Marka otworzyła sklep o powierzchni 76 mkw. na pierwszym piętrze Galerii. Jest to jej jedyny monobrandowy lokal w Polsce.

Otwarcie własnego salonu w Galerii Północnej to znaczący krok w rozwoju na polskim rynku dla marki Lloyd, której asortyment jest dostępny wyłącznie w szeregu sklepów wielobrandowych i internetowych. W nowym sklepie klienci znajdą szeroki wybór obuwia męskiego, które cechuje znak rozpoznawczy – czerwony pasek wybity na podeszwie każdej pary, będący gwarancją wysokiej jakości i przypominający o pochodzeniu obuwia.

– Stale rozszerzamy ofertę modową Galerii Północnej, aby zapewniać dostęp do jak najszerszej oferty produktów spełniających różne potrzeby, a przez to podnosić komfort życia naszych klientów. Nie zapominamy zarówno o tych, którzy przychodzą do nas po codzienne zakupy, jak i o szukających produktów na szczególne okazje. Lloyd to marka z wieloletnią tradycją, której obuwie cechuje wysoka jakość wykonania, łącząca tradycyjne wzory z nowoczesną stylistyką. Jestem pewna, że znajdzie uznanie wśród naszych nawet najbardziej wymagających klientów” – powiedziała Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager GTC S.A.

Marka Lloyd od ponad 130 lat zajmuje się produkcją doskonałej jakości obuwia na każdą okazję i w różnych stylach. Marka jest laureatem nagrody Oskar obuwniczy z 1978 roku. Obecnie jej asortyment jest dostępny w 40 krajach świata.

200 sklepów i punktów usługowych w Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy
od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy.

Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 tys. miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl