Silver Dragon już w ofercie Gemini Park Bielsko-Biała

Już po raz drugi w ciągu miesiąca oferta gastronomiczna Gemini Park Bielsko-Biała zyskała nowego najemcę. W galerii otwarto właśnie pierwszą na Podbeskidziu restaurację Silver Dragon.

Gemini Park Bielsko-Biała rozwija swoją ofertę restauracyjną. W centrum handlowym, ale także na Podbeskidziu zadebiutowała właśnie sieć lokali Silver Dragon. Nowy najemca ulokował się przy strefie food court i zajął 50 mkw. W ofercie nowej restauracji można znaleźć dania kuchni azjatyckiej – m.in. wietnamskiej i tajskiej.

Jest to już drugie otwarcie w tym segmencie w ciągu ostatniego miesiąca. We wrześniu oferta Gemini Park wzbogaciła się o kawiarnię popularnej brytyjskiej sieci Costa Coffee. Ta usytuowana została przy niedawno stworzonej strefie eventowej.

W efekcie ostatnich otwarć, food court bielskiej galerii jest już w 100 proc. skomercjalizowany, a sama oferta składa się z 16 lokali gastronomicznych. Można w niej znaleźć takie restauracje jak m.in. McDonald’s, KFC, Subway, Pizza Hut, Ron Del, Doner Kebab, Sushi Samuraj czy Salad Fantasy.

– Nowym otwarciem dopełniamy naszą ofertę gastronomiczną, poszerzając przede wszystkim dostępne u nas menu kuchni świata. Silver Dragon to już druga restauracja w Gemini Park, w której można znaleźć cieszące się popularnością w Polsce dania kuchni azjatyckiej. Dodatkowo oprócz smaków Azji w centrum znajdziemy także dania kuchni m.in. amerykańskiej, włoskiej, tureckiej oraz wegetariańskiej – wylicza Joanna Zemczak, Senior Lease Manager w Gemini Holding.

Nowa odsłona food courtu

Rozwój oferty gastronomicznej był w ostatnim czasie jednym z priorytetów strategii leasingowej. Tylko miniony rok oprócz otwarcia Silver Dragon i Costa Coffee przyniósł tutaj także otwarcie długo wyczekiwanej restauracji McDonald’s. Gemini Park rozpoczął także przygotowania do przebudowy food court.

Według planów, które realizowane będą w najbliższych miesiącach, cała przestrzeń zostanie zmodernizowana oraz powiększona. W efekcie prac food court zyska nowy podział, a także poszerzy swoją funkcję, stając się nie tylko przestrzenią restauracyjną, ale także miejscem spotkań, które spełnia założenia tzw. idei trzeciego miejsca.

– Dzięki rozwojowi oferty gastronomicznej stajemy się coraz bardziej nie tylko miejscem robienia udanych zakupów, ale także miejscem spotkań społeczności lokalnej, wypoczynku czy weekendowych wypadów, także w niedziele wolne od handlu – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

– Dla rozwoju tego kierunku kluczowa jest ciekawa, dopełniająca się oferta gastronomiczna, a także nowe przestrzenie, w których klienci mogą spędzać czas wolny. Nie bez znaczenia jest także różnorodność formatów gastronomicznych, które możemy zaoferować naszym klientom – dodaje.

Co to w praktyce oznacza? Dzięki większej liczbie restauracji i ich różnorodności, a także stale powiększanej ofercie rozrywkowej oraz nowym atrakcjom poza handlowym, Gemini Park może coraz odważniej sięgać po elementy znane chociażby z galerii społecznościowych. To właśnie w nich jednym z kluczowych elementów są lokale gastronomiczne.

– Koncepcja naszej galerii ewoluuje. Już dziś jesteśmy postrzegani na rynku jako nowoczesne, rodzinne centrum handlowo-rozrywkowe z mocną ofertą modową. Jednym z naszych celów jest stałe umacnianie tego pozycjonowania zarówno poprzez nowości w ofercie, jak i poprzez kolejne inwestycje, chociażby nowoczesną ofertę gastronomiczną i strefę food court – mówi.

Ale to nie jedyne, co Gemini Park osiąga dzięki rozwojowi tego segmentu. Od wejścia w życie ustawy ograniczającej handel w niedzielę i święta centrum realizuje kampanię SUPEROTWARTA, promując swoje niedzielne atrakcje i oferty. Także tu istotnym elementem, obok kina, fitness clubu, wybranych usług czy parku rozrywki, jest gastronomia.

– Otwarte w każdą niedzielę wszystkie restauracje i kawiarnie stale nakręcają ruch w dni objęte zakazem handlu. W efekcie z miesiąca na miesiąc notujemy rosnącą liczbę odwiedzających w niedziele, a tym samym odrabiamy straty w te dni. Wielu klientów wybiera nas w te dni właśnie ze względu na różnorodność oferty kulinarnej, ale także inne dostępne atrakcje, chociażby kino, często łączone z lunchem – mówi Brączek.

Korzystają na tym także najemcy. Zwrócenie się galerii ku rozrywce, a także atrakcjom czasu wolnego procentuje w obrotach restauracji i kawiarni. Tylko w 2018 roku w porównaniu do 2017 wzrosły one o 17 proc. 2019 rok z kolei przynosi umocnienie się tego trendu.

Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia.Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.