Kolejna marka modowa dołączyła do najemców CH Czyżyny

Centrum Handlowe Czyżyny rozwija swoją ofertę modową. Do grona najemców dołączyła właśnie polska sieć Greenpoint. To już kolejne otwarcie w segmencie fashion na przestrzeni ostatniego roku.

Liczące sobie 36 tys. mkw. i blisko 80 sklepów Centrum Handlowe Czyżyny umacnia swoją ofertę modową. Segment ten właśnie wzbogacił się o salon polskiej sieci odzieżowej Greenpoint. Najemca wynajął lokal mający 124 mkw. W jego ofercie znaleźć można ubrania, buty i dodatki dla kobiet.

Kolejna marka modowa w CH Czyżyny

Jest to już 5 otwarcie w segmencie mody na przestrzeni ostatnich miesięcy. Koniec 2018 roku oraz I połowa 2019 przyniosły tutaj debiuty takich marek jak Diverse, Orsay, Pierre Cardin, a także Big Star. Jednocześnie kilku najemców fashion przedłużyło umowy z właścicielem obiektu.  W tym gronie znalazła się m.in. popularna marka Quiosque, która w grudniu 2018 roku relokowała się do większego salonu o powierzchni 120 mkw.

W efekcie ostatnich działań leasingowych, oferta modowa CH Czyżyny zamyka się już w 16 sklepach. Obok wcześniej wspomnianych, swoje salony mają tutaj także takie marki jak CCC, Pawo, Queen czy Pepco. W sumie moda zajmuje dziś około 18 proc. oferty krakowskiego obiektu.

– Na przestrzeni ostatnich miesięcy systematycznie i skutecznie zwiększamy udział mody w naszej ofercie. Jest to efekt nowej strategii leasingowej, która realizowana jest od początku tego roku. Dzięki niej udało się nam pozyskać już 5 znanych marek modowych, a także 3 popularne brandy z innych segmentów  – mówi Joanna Bieniek, leasing manager w Newbridge Poland.

Odpowiedź na potrzeby klientów

Rozwój oferty modowej ma swoje podłoże w oczekiwaniach lokalnego rynku. Z badań, jakie centrum handlowe przeprowadziło w czerwcu br. wynika, że aż 97 proc. klientów robi tutaj zakupy w sklepach z ubraniami, butami i dodatkami. Aż 71 proc. ocenia pozytywnie nowości, jakie pojawiają się w ofercie, a tym samym kierunek rekomercjalizacji.

– Na tym etapie w centrum dokonujemy zmiany w reprezentacji naszych najemców, przede wszystkim dywersyfikując ją i podnosząc jej atrakcyjność. Zależy nam na tym, aby segment modowy zapełniły zarówno polskie, jak i zagraniczne marki, które chętnie są wybierane przez klienta, ale także takie, które dopasowane są do lokalnego rynku – komentuje Joanna Bieniek.

To się udaje. Powierzchnia CH Czyżyny także zyskuje w oczach potencjalnych partnerów biznesowych. Powód? Klienci obiektu wydają coraz więcej w jego sklepach.  Obroty przypadające na jednego klienta w I połowie 2019 roku w porównaniu z I połową 2018 wzrosły tutaj aż o 12 proc.

Modernizacja obiektu

Sam obiekt przechodzi także modernizację. W ostatnich kilkunastu miesiącach wyremontowano tu food court, zmodernizowano pasaż, a także zainwestowano w infrastrukturę m.in. w place zabaw, zewnętrzną strefę relaksu, biblioteczki bookcrossingowe, strefy wypoczynkowe w centrum oraz roślinność.

Duże zmiany zaszły także w tenant-mix’ie. Ostatni rok przyniósł aż 8 nowych otwarć. Obok wspomnianych marek modowych, w powierzchnię zainwestowały także takie brandy jak Flying Tiger Copenhagen, home&you czy Nakielny. Spore grono najemców zmodernizowało także swoje lokale lub je powiększyło. Przykładem jest Pawo.

Właścicielem Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie jest Newbridge Poland. Obiekt zarządzany jest natomiast przez Apsys Polska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl