Dwie nowe Biedronki w formacie 2.0

biedronka

Samoobsługowe kasy i ekologiczne rozwiązania – Biedronka przy ulicy Sarniej 1 została otwarta po modernizacji. Od 17 października zakupy w sklepie na osiedlu Jagodno we Wrocławiu będą jeszcze przyjemniejsze. Tego samego dnia sieć otwiera również całkiem nowy sklep w Ropczycach.

W zmodernizowanej placówce przy ul. Sarniej zastosowano format 2.0, który oznacza zoptymalizowane i bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. W sklepie zostały wydzielone nowe strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami. Oznaczone są też moduły z artykułami promocyjnymi. Ponadto w sklepie zastosowano zaawansowane, ekologiczne rozwiązania, na przykład oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze, wykorzystujące gazy przyjazne dla środowiska, takie jak gaz naturalny CO2 („clean technology”).

Wygodne zakupy

– Oprócz otwierania nowych sklepów w różnych zakątkach Polski, skupiamy się również na modernizacji istniejących już placówek, aby umilić doświadczenia zakupowe naszym klientom. Dzięki placówkom w formacie 2.0 udowadniamy, że codzienne zakupy w sklepach Biedronka mogą być szybkie i przyjemne – w sklepie zastosowaliśmy bardziej intuicyjne ustawienie produktów, przyjazne dla środowiska rozwiązania oraz wyposażyliśmy placówkę w kasy samoobsługowe – mówi Cezary Kucper, menedżer ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka we Wrocławiu.

Powierzchnia sali sprzedaży sklepu wynosi 1054 mkw. W sklepie zatrudniono 22 pracowników, a oprócz pięciu kas standardowych, klienci mogą zapłacić za swoje zakupy również korzystając z jednej z czterech kas samoobsługowych. Zmodernizowany sklep posiada 96 standardowych miejsc parkingowych oraz 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych.

Tego samego dnia sieć Biedronka otwiera też całkiem nową placówkę w Ropczycach, która ma salę sprzedaży o powierzchni 990 mkw. i 6 kas. Na zmotoryzowanych klientów czeka natomiast przestronny parking z ok. 80 miejscami parkingowymi.

Właścicielem sieci sklepów Biedronka jest Jeronimo Martins Polska S.A. Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski, celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl