CCC rozwija sieć sklepów w Słowenii

Polska spółka obuwnicza CCC zwiększa swoją obecność w Słowenii. Właśnie otworzyło sklep o powierzchni ponad 1 tys. mkw. w Mariborze (drugim co do wielkości mieście w kraju), a w najbliższych tygodniach planowane są jeszcze trzy nowe otwarcia w miejscach, w których do tej pory obecna była marka Voegele.

– Maribor to pierwszy sklep CCC w formacie premium na rynku słoweńskim. Dodatkowo, w Ljubljanie mamy największy sklep w regionie, o powierzchni ponad 2,1 tys. mkw. –  mówi Gerald Zimmermann odpowiedzialny z ramienia CCC za rynek słoweński.

Pod koniec 2019 roku, czyli po 6 latach obecności na tamtejszym rynku, powierzchnia sprzedaży CCC w Słowenii wyniesie około 14 tys. mkw.

CCC ma ponad 1,2 tys. sklepów w 29 krajach

CCC S.A. jest najszybciej rozwijającą się spółką obuwniczą w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej.

Grupa CCC posiada blisko 1,2 tys. sklepów w 29 krajach Europy i poza nią. Grupa CCC posiada własne fabryki obuwia skórzanego w Polsce, zatrudnia ponad 15 tys. pracowników i rocznie sprzedaje ok. 50 mln par obuwia. Prestiż i wiarygodność finansową podkreśla obecność spółki na GPW w Warszawie oraz udział w gronie 20 największych spółek zaliczanych do WIG 20.Produkty CCC i eobuwie.pl oferowane są w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii, Mołdawii, Grecji, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Szwecji, jak również w Szwajcarii (przez sieć Vogele).

Sprzedaż Grupy CCC wyniosła w trzecim kwartale 2019 roku 1,44 mld zł, co oznacza wzrost o 21 proc. licząc rok do roku. Wyróżniające się dynamiki sprzedaży w Grupie CCC odnotowały sieci salonów w Serbii, Rosji i Bułgarii (przyrost o odpowiednio 46 proc., 42 proc. i 31 proc. rdr), które stanowią dla CCC rynki o dużym potencjale rozwoju. Na wzrost sprzedaży w Grupie CCC wpłynęło powiększanie sieci salonów (przyrost powierzchni o 16 proc.) oraz dynamicznie rosnący kanał e-commerce (w tym głównie eobuwie.pl, +34 proc. rdr), a także konsekwentnie rozwijana oferta produktowa. Coraz większe znaczenie zyskuje uruchomiony pod koniec czerwca br. e-commerce CCC, który w trzecim kwartale stanowił 2 proc. przychodów sieci CCC w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl