Jeszcze więcej salonów Grupy LPP w Dekadzie

Blisko 3 tys. mkw. zajmą sklepy Sinsay, Cropp i House w rozbudowanej Dekadzie Skierniewice. To kolejna w tym roku umowa dewelopera z grupą LPP, której salony w obiektach Dekady zajmą już łącznie ponad 10 tys. mkw. Za komercjalizację obiektów Dekada odpowiada BOIG Property Consulting.

Obiekty handlowe w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców znajdują się w 2019 roku w centrum uwagi nie tylko deweloperów i klientów, ale także najemców. Tylko w pierwszym półroczu tego roku trzech znaczących graczy na rynku zaanonsowało umowy z siecią centrów Dekada na łączną powierzchnię 6,5 tys. mkw. – dyskont spożywczy Biedronka pojawi się w powstającej Dekadzie Konin, do rozbudowanej części Dekady Skierniewice wkrótce zawita Pepco, a grupa LPP zapowiedziała otwarcie w Dekadzie Nysa salonów marek: Reserved, House, Cropp i Sinsay o łącznej powierzchni ponad 5 tys. mkw. Zaledwie miesiąc temu do funkcjonującego już wcześniej w Dekadzie Sieradz salonu marki Sinsay dołączył sklep Reserved, a już kolejny przynosi następną umowę, którą LPP potwierdza wejście z salonami 3 młodzieżowych brandów Sinsay, Cropp i House do rozbudowanej Dekady w Skierniewicach. Łączna powierzchnia handlowa salonów marek z portfolio Grupy LPP w obiektach Dekady wyniesie tym samym już ponad 10 tys. mkw.

– Kolejne umowy z czołówką retailerów są dla nas wymiernym dowodem wartości naszych obiektów i przyjętego dla nich formatu, ale także potencjału całego rynku centrów handlowych w mniejszych miastach. Duże, znane marki zawsze przyciągają klientów do centrów, a w połączeniu z mniejszymi, także tymi lokalnymi, ale lubianymi i oczekiwanymi przez konsumentów tworzą komplementarną ofertę i budują siłę obiektów. Dzięki otwarciu kolejnych salonów marek z Grupy LPP poszerzamy wspólnie ofertę dedykowaną różnym grupom docelowym, zapewniamy możliwość zakupów porównawczych i impulsowych nieodzownych dla sukcesu w tej branży, a dodatkowo potwierdzamy, że dobrze skrojona propozycja modowa doskonale sprawdza się także w formacie convenience – mówi Aleksander Walczak, prezes spółki Dekada.

Strategia komercjalizacji centrów Dekada

Najważniejszym kryterium decyzji biznesowych w Dekadzie i strategii komercjalizacji realizowanej we współpracy z BOIG Property Consulting jest kierowanie się oczekiwaniami i potrzebami klienta. W odpowiedzi na te potrzeby w centrach handlowych Dekada pojawiają się rozwiązania mające na celu nie tylko optymalne dostosowanie oferty handlowej i uprzyjemnienie procesu zakupowego, ale także usługi dodatkowe m.in stałe i sezonowe punkty gastronomiczne, proekologiczne stacje ładowania pojazdów elektrycznych czy inwestycje w infrastrukturę tworzące propozycję dostosowaną do lokalnego rynku, dzięki której klienci znajdują w Dekadzie ofertę spełniającą ich potrzeby a najemcy przestrzeń do realizowania z sukcesem własnych założeń biznesowych.

– Nie zapominamy, że nasz biznes tworzony jest dla klientów i to przede wszystkim od nich zależy sukces realizowanych przez nas inwestycji. Szczególnie istotne jest to teraz, kiedy żyjemy w „erze klienta”, którego preferencje muszą znaleźć się na szczycie założeń strategicznych i działań operacyjnych. Kolejne Dekady powstają więc tam, gdzie jest na nie realne zapotrzebowanie, podobnie jest z rozbudowami już istniejących obiektów, dostosowywaniem oferty czy remodelingiem układu najemców. Dialog z klientami, najemcami i partnerami, reagowanie na zmiany ich oczekiwań i dostosowanie do obowiązujących trendów pozwalają nam udoskonalać nasze obiekty, zapewniać partnerom warunki do osiągania rosnących wskaźników i wyznaczają kierunek dla kolejnych naszych projektów i inwestycji – dodaje Aleksander Walczak.

Dekada jest aktywnym inwestorem i doświadczonym deweloperem nieruchomości komercyjnych. Od rozpoczęcia działalności w 2007 roku zbudowała rozpoznawalną ogólnopolską markę i stała się liderem budowy nowoczesnych centrów handlowych typu convenience oraz zintegrowanych centrów komunikacyjno-handlowych.

W portfolio Dekady znajduje się jedenaście obiektów, które pod wspólną nazwą Dekada działają w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Realizowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.