W Złotych Tarasach powstanie restauracja MAX Premium Burgers

Szwedzka sieć burgerowni MAX Premium Burgers szykuje się do otwarcia kolejnej restauracji w naszym kraju. Będzie ona zlokalizowana w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

Trwają już poszukiwania pracowników do nowej restauracji. Wszystko wskazuje na to, że kolejny lokal MAX Premium Burgers w stolicy ruszy na początku 2020 roku.

MAX Premium Burgers stawia kolejne kroki w Polsce

Swój debiut w Warszawie szwedzka sieć zanotowała w listopadzie 2018 roku. Lokal zlokalizowany jest w parku handlowym Street Mall Vis à Vis w stołecznym Wilanowie, przy ulicy Przyczółkowej 219. Restauracja ma 393 mkw. powierzchni i posiada 124 miejsca siedzące. Lokal posiada opcję drive-in dla zmotoryzowanych klientów. Dla gości dostępny jest parking na ponad 100 miejsc. Dodatkowym atutem jest bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez kilka linii komunikacji miejskiej.

Obecnie w Polsce działa 5 restauracji tej szwedzkiej sieci: w Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Świętochłowicach i Poznaniu. Najbliższe otwarcie zaplanowane jest na pierwszy tydzień listopada. Lokal zostanie otwarty w centrum handlowym Forum Gdańsk. Będzie to największa w kraju restauracja sieci MAX Premium Burgers.

Globalny rozwój MAX Premium Burgers

MAX Premium Burgers to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w konsumenckich plebiscytach w kategorii „satysfakcja klienta” oraz „ulubione burgery”. W 2017 roku MAX zwyciężył w ślepym teście smaku przeprowadzonym we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Millward Brown. Z badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybiera aż 59 proc. respondentów, tym samym firma pokonała dwa burgery serwowane przez międzynarodowe sieci: Big Mac z McDonald’s oraz Whopper z Burger King.

Obecnie sieć zatrudnia ok. 6 tys. pracowników w 130 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2017 r. wyniósł 328 milionów euro.

Polska to nie jedyny kraj, w którym zamierza rozwijać się szwedzka marka. – Szukamy lokalizacji na rynkach gdzie już jesteśmy obecni, ale nie wykluczamy również wejścia do kolejnych krajów, przede wszystkim poprzez franczyzę. Chodzi m.in. o Holandię, Francję, kraje bałtyckie czy Czechy.  Chcemy wykorzystać wiedzę i doświadczenie z rynku polskiego i przenieść je do sąsiednich krajach. To jednak długofalowa strategia. Potencjał do rozwoju dla takich marek jak nasza jest jednak duży – podkreśla Richard Bergfors, prezes MAX Premium Burgers.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl