Under Armour zaczyna ekspansję w Polsce. Do końca 2020 roku otworzy 5-6 sklepów

Under Armour, amerykańska marka sportowa, 25 października otworzyła pierwszy sklep w Polsce. Brand House o powierzchni ponad 200 mkw. znajduje się w warszawskiej galerii Westfield Arkadia. Marka planuje już kolejne otwarcia na polskim rynku. – Jeszcze w tym roku otworzymy sklep w centrum handlowym Bonarka w Krakowie. Natomiast w 2020 roku planujemy powiększyć sieć sklepów do 5-6 lokalizacji – mówi redakcji Retailnet.pl Igor Klaja, Prezes Zarządu firmy OTCF S.A., która odpowiada z otwarcia sklepów i dystrybucję produktów Under Armour w Polsce.

Pierwszy polski Under Armour Brand House ulokowano w jednym z największych i najnowocześniejszych centrów handlowych w kraju. Sklep mieści się na parterze centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie.

Sklep Under Armour ma powierzchnię ponad 200 metrów kwadratowych. W jego ofercie znajdą się zaawansowane technologicznie linie odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych do treningu oraz biegania w różnych warunkach pogodowych. Obsługę warszawskiego Under Armour Brand House tworzy zespół wyszkolonych ekspertów. Nowy sklep spełnia wszystkie globalne standardy Under Armour, by zapewnić klientom i klientkom marki w Polsce kontakt ze światem sprzętu sportowego najwyższej klasy.

– Zaczęliśmy od otwarcia sklepu Under Armour prawdopodobnie w najlepszym centrum handlowym w Polsce. To bardzo dobry start żeby wzmocnić rozpoznawalność brandu. Jeszcze w tym roku otworzymy sklep w krakowskim centrum handlowym Bonarka. Natomiast w 2020 roku planujemy powiększyć sieć do 5-6 punktów sprzedaży, które powstaną w najlepszych centrach handlowych m.in. w Złotych Tarasach. Liczymy na dynamiczny rozwój, który będzie uzależniony od dostępności wyselekcjonowanych lokalizacji. Marka Under Armour oferuje produkty skierowane do klienta performującego, lifestylowego, dlatego nie będziemy w każdym centrum handlowym – podkreśla Igor Klaja.

OTCF odpowiada za rozwój marki Under Armour w Polsce

Dotychczas za hurtową dystrybucję produktów Under Armour w Polsce była odpowiedzialna firma MMSport, która niedługo kończy współpracę z marką. Od sezonu letniego (luty/marzec) całą dystrybucję (hurt i detal) przejmie firma OTCF S.A.

– Firma Under Armour szukała mocnego partnera do rozwoju sieci sklepów w Polsce, a nasza spółka znalazła się na ich short liście. Bardzo nas cieszy ten wybór, bo Under Armour to rozpoznawalny i wyrazisty brand z ogromnym potencjałem rozwoju – mówi Igor Klaja.

Under Armour to notowany na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych producent obuwia, odzieży i sprzętu sportowego, który zrewolucjonizował sposób ubierania się sportowców na całym świecie. W myśl misji marki – „Under Armour makes you better” – innowacyjne produkty zaprojektowane są tak, by poprawiać wyniki sportowców na każdym poziomie zaawansowania.

Platforma Under Armour Connected Fitness™ wspiera największą na świecie społeczność miłośników zdrowia i fitnessu poprzez pakiet aplikacji mobilnych, Endomondo, MapMyFitness, MyFitnessPal i UA Record. Główna siedziba Under Armour mieści się w Baltimore w Stanach Zjednoczonych.

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne. Spółka OTCF obecna jest na 4 kontynentach, w 36 krajach. W Polsce posiada ponad 200 sklepów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.