Quiosque kontynuuje ekspansję. Czas na Zgorzelec

Quiosque konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o nowy lokal własny w Zgorzelcu, w Galerii Słowiańskiej. Salon zajmuje powierzchnię 90 mkw.

– Wybraliśmy Zgorzelec ponieważ w regionie brakowało naszego sklepu. Jest to miasto z największym potencjałem handlowym w okolicy. Liczymy też na klientów z zagranicy, którzy często robią tam zakupy – mówi Małgorzata Larwa Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Quiosque analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48.

Quiosque szuka franczyzobiorców

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Przypomnijmy, marka od początku tego roku oddała do użytku już kilkanaście nowych salonów. Obecnie łączna liczba sklepów Quiosque to 182, z czego 96 to salony własne, a 85 to sklepy partnerskie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl