Galeria Askana zatrzymuje najemców

Triumph i Orange dwaj najemcy gorzowskiej Galerii Askana przedłużyli obecność w obiekcie. Dodatkowo Orange zmienił lokalizację na mapie centrum.

Triumph będzie działał w Askanie przez kolejne pięć lat. – Cieszymy się, że marka Triumph zdecydowała o przedłużeniu umowy. To mocny punkt bieliźniany w Galerii Askana cieszący się dużą popularnością wśród klientów – podkreśla Marta Jezierska, leasing manager w firmie CREAM, odpowiedzialna za wynajem tego obiektu.

Triumph to niemiecka marka bieliźniana, której historia sięga końca XIX wieku, kiedy to gorseciarz Johann Gottfried Spiesshofer oraz kupiec Michael Braun założyli spółkę Spiesshofer & Braun. W 1902 Spiesshofer, zafascynowany widokiem Łuku Triumfalnego, postanawia, że nową nazwą marki będzie „Triumph”. W latach 30. XX wieku rozpoczyna się ekspansja firmy na rynki zagraniczne. Od 1953 roku sieć działa pod nazwą Triumph International, która ma odzwierciedlać politykę otwarcia firmy na rynki międzynarodowe. Obecnie Triumph może poszczycić się obecnością w ponad 120 krajach na całym świecie.

Natomiast operator komórkowy Orange, oprócz przedłużenia umowy, przeprowadził się do nowej lokalizacji na piętrze, do lokalu o powierzchni ponad 100 mkw. – Nowy salon Orange działa już na pierwszym piętrze nieopodal sklepów Ryłko i Big Star. Dzięki metamorfozie, przestrzeń jest bardziej funkcjonalna i nowoczesna. Jasna podłoga i meble współgrają z ciemnymi ścianami, a pomarańczowe siedziska nadają wnętrzu charakteru i nawiązują do identyfikacji wizualnej marki –  dodaje Anna Sip, marketing manager Galerii Askana.

Salon Orange oferuje usługi telefonii mobilnej, stacjonarnej, internet, telewizję cyfrową w jakości HD, TV na życzenie oraz plany taryfowe dla firm. Klienci znajdą tu najnowsze modele smartfonów i szeroką gamę akcesoriów. W nowym salonie można także bezpłatnie przenieść numer do Orange czy doładować konto.

Galeria Askana dysponuje 19 tys. mkw. powierzchni najmu

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się ponad 100 butików, 8 kawiarni, restauracji i barów oraz multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Empik, CCC, Media Expert, Rossmann, Pizza Hut oraz Restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana. Więcej na: www.galeria-askana.pl

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl