Empik rozwija sieć w mniejszych miastach

31 października Empik otworzył nowy sklep w Kluczborku. To kolejny krok w rozwoju Empiku w mniejszych miastach Polski i element realizowanej z powodzeniem strategii ekspansji jednej z czołowych marek na rynku. Nowy salon dostarczy rozrywki oraz ułatwi realizację pasji i zainteresowań mieszkańcom Kluczborka i okolic.

Sklep o powierzchni 156 mkw. jest zlokalizowany w nowej części Galerii Miodowej, przy ul. Byczyńskiej 101. To pierwszy Empik w Kluczborku. Do tej pory najbliższe salony marki znajdowały się w Opolu i Wieluniu.

Dla mieszkańców Kluczborka Empik w ich mieście stanie się szybko przewodnikiem po kulturalnych nowościach i świecie rozrywki. Pracownicy salonu doradzą mieszkańcom Kluczborka w wyborze form spędzania wolnego czasu, oferując szeroki wybór produktów – nowości i bestsellerów wydawniczych oraz artykułów kreatywnych, umożliwiających realizację ich pasji i zainteresowań.

Nie zabraknie ciekawej oferty książek, prasy, muzyki, filmów, gier PC i na konsole, planszówek i zabawek oraz artykułów papierniczych. W nowym salonie będą też dostępne bilety na wydarzenia kulturalne, a klienci będą mogli odebrać zamówienia ze sklepu internetowego Empik.com oraz odbitki zdjęć, foto-kalendarze i zaproszenia, a także inne zlecenia realizowane poprzez usługę Empik Foto.

Sieć salonów Empik

Grupa Empik to dziś ogólnopolska sieć obejmująca ponad 260 salonów Empik, sklep internetowy i aplikacja, księgarnie Mole Mole i sklepy Papiernik by Empik a także serwis Empik Foto i księgarnia internetowa Livro.pl.

Segment dystrybucji tworzą: Platon (książki) oraz Spółka Polperfect (prasa). Segment wydawniczy składa się z Grupy Wydawniczej Foksal czyli wydawnictw W.A.B., Wilga i Buchmann. Portfolio Grupy uzupełnia kategoria digital a w niej spółki Virtualo oraz Spółka e-Muzyka i platforma Going.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.