Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Nowy CEO w Elisabetta Franchi

Elisabetta Franchi prezes Betty Blue S.p.A wraz z zarządem spółki 30 października 2019 roku ogłosili, że Enrico Mambelli został powołany na stanowisko Dyrektora Generalnego.

Enrico Mambelli – od lat związany jest z branżą mody i inwestycjami Private Equity. Urodzony w Rawennie w 1960 r., ukończył ekonomię i biznes na Uniwersytecie w Bolonii. W latach 1986–1992 był dyrektorem marketingu i sprzedaży w Nike Italy. W latach 1993-1996 pracował dla Benetton Sportsystem, zarządzał globalną sprzedażą z poziomu dyrektora handlowego. W 2000 roku został Dyrektorem Generalnym paryskiego domu mody Cerruti. W 2002 r. objął stanowisko CEO Gianfranco Ferrè.  Od 2005 r. pełnił tę samą rolę dla marki Diadora. W 2010 roku rozpoczął karierę w sektorze inwestycyjnym, jako starszy doradca ds. międzynarodowych funduszy Private Equity i Venture Capital.

Nowy CEO Enrico Mambelli będzie odpowiedzialny za wdrożenie międzynarodowej strategii wzmacniającej pozycjonowanie marki Elisabetta Franchi na świecie.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

– Cieszymy się, że po długich poszukiwaniach odpowiedniego kandydata na stanowisko dyrektora generalnego, dołączył do nas osoba z tak dużym doświadczeniem jak Enrico. Jestem przekonana, że będzie w stanie osiągnąć zakładane cele i oczekiwany rozwój – mówi Elisabetta Franchi

– Jestem dumny i zaszczycony będąc częścią tak wyjątkowej włoskiej marki oraz mając możliwość współpracy z samą Elisabettą Franchi – dodaje Enrico Mambelli.

Pochodząca z Bolonii projektantka Elisabetta Franchi swoją przygodę ze światem wielkiej mody rozpoczęła pod koniec lat 90. XX wieku. Wówczas przedsiębiorcza Włoszka otworzyła swoje pierwsze modowe atelier. Obecnie marka Elisabetta Franchi może poszczycić się kilkudziesięcioma firmowymi butikami w najbardziej prestiżowych lokalizacjach świata.

Na polskim rynku za rozwój sklepów marki Elisabetta Franchi jest odpowiedzialna firma GPoland. Obecnie na terenie kraju działają cztery sklepy Elisabetta Franchi, które są zlokalizowane w centrach handlowych: Stary Browar w Poznaniu, Galerii Mokotów, Atrium Promenada i  DM Klif w Warszawie.

Ponad 70 brandów w ofercie GPoland

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody. Liczba reprezentowanych firm oraz stałych klientów stale rośnie, a kolejnym etapem GPoland jest stworzenie nowych sieci dystrybucyjnych na terenie Czech, Słowacji, Łotwy, Estonii i Litwy.