Sieć Grochola Prawdziwy Chleb widzi potencjał na 80 piekarni

grochola-prawdziwy-chleb

– Na ten moment wydajność naszej piekarni pozwala na otworzenie około 80 lokali. Nie skupiamy się jednak tylko i wyłącznie na dużych miastach, jesteśmy otwarci również na klimatyczne małe miejscowości – mówi dla Retailnet.pl Dariusz Grochola, właściciel sieci piekarni Grochola Prawdziwy Chleb.

Idea piekarni Grochola Prawdziwy Chleb powstała w 2002 roku. Właściciel Jan-Dar sp. z o.o., Dariusz Grochola, otworzył wówczas niewielki zakład produkcyjny w podbydgoskim Zamościu. W 200-metrowym obiekcie rozpoczęła się produkcja chleba, która z biegiem lat przerodziła się w sieć sprzedaży.

Pierwsze sklepy firmowe powstały w 2011 roku. Dziś piekarnie Grochola Prawdziwy Chleb obejmują aż 40 punktów. – Nasze lokale zlokalizowane są głównie w województwach kujawsko-pomorskim i wielkopolskim, w mniejszych i większych miejscowościach. Jesteśmy obecni m.in. w Bydgoszczy, Toruniu, Gnieźnie, Wągrowcu, Inowrocławiu (Galeria Solna), Koninie (Galeria nad Jeziorem), Chodzieży (Vendo Park w Chodzieży), Złotowie (Galeria Aura), Kcyni, Szubinie, Żninie, Mogilnie, czy Nakle nad Notecią – wylicza Dariusz Grochola, właściciel sieci piekarni Grochola Prawdziwy Chleb. Sieć wyróżnia wysoka jakość wypieków opartych na unikalnych recepturach oraz naturalny i tradycyjny charakter pieczywa.

grochola-prawdziwy-chleb

Strategia rozwoju sieci

– W centrach i pasażach handlowych postawiliśmy na rozwój restauracji piekarniczej, gdzie klienci mogą zjeść Prawdziwe Śniadanie u Grocholi np. jajka sadzone z bekonem i grzankami z Prawdziwego Chleba, a także pyszny lunch np. w postaci burgerów ze 100 proc. wołowiną i świeżymi warzywami – dodaje.

Grochola Prawdziwy Chleb format restauracyjny rozwija m.in. w Koninie, Inowrocławiu, Złotowie i Chodzieży, a wkrótce pojawi się w Koronowie. Ale na tym nie koniec.

– Podpisaliśmy umowy z trzema kolejnymi parkami handlowymi. W 2020 roku wejdziemy do Vendo Parków w Solcu Kujawskim i Inowrocławiu oraz do Retail Parku w Żninie – mówi Dariusz Grochola. – Na ten moment wydajność naszej piekarni pozwala na otworzenie około 80 lokali. Nie skupiamy się jednak tylko i wyłącznie na dużych miastach, jesteśmy otwarci również na klimatyczne małe miejscowości – podkreśla.

Sieć poszukuje lokali o powierzchni ok. 110-150 mkw. w dużych miastach i ok. 60-80 mkw. mniejszych miejscowościach. W obszarze zainteresowania są obiekty na terenie województw kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego (w odległości do 150 km od siedziby firmy). – Pieczywo jest bardzo wrażliwym na czas towarem. Nie chcemy stracić rzemieślniczej struktury i stać się kolejną fabryką pieczywa – dodaje właściciel.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl