A.Blikle rozwija sieć cukierni

Pruszków to kolejna miejscowość w której w ostatnim czasie pojawił się nowy lokal sieci cukierni A.Blikle. Nowy punkt otwarto w październiku br. w budynku wielofunkcyjnym Pasaż Warszawska przy ul. Warszawskiej.

Firma A.Blikle rozwija sieć cukierni i kawiarni przede wszystkim w dużych miastach na terenie całego kraju. Spółka otwiera zarówno lokale własne jak i franczyzowe. Aktualnie posiada 24 lokale – w takich miastach jak Warszawa i okolice, Łódź, Poznań, Częstochowa, Wrocław i Trójmiasto.

Najwięcej cukierni A.Blikle działa w Warszawie – 14 cukierni w tym 7 z nich znajduje się w centrach i galeriach handlowych (Arkadia, Złote Tarasy, Centrum Wileńska, Galeria Północna, Sadyba Best Mall, Galeria Młociny, CH Janki). W Łodzi A.Blikle działa w Manufakturze, Galerii Łódzkiej i Pasażu Łódzkim, w Poznaniu w centrum Avenida i centrum Posnania, w Częstochowie przy Al. NMP, w Trójmieście w Galerii Szperk i Galerii Bałtyckiej oraz przy ulicy Armii Krajowej, a także na wrocławskim rynku.

Ekspansja A.Blikle w dużych miastach

Aktualnie A.Blikle szuka partnerów franczyzowych w największych miastach w Polsce. Na celowniku firmy są takie miasta jak: Gdańsk, Gdynia, Toruń, Bydgoszcz, Poznań, Warszawa, Łódź, Wrocław, Katowice oraz Kraków. Swoim franczyzobiorcom spółka A.Blikle może zaoferować gotowy lokal działający już w sieci lub nowy lokal oferowany przez współpracującą z A.Blikle firmą doradczą rynku nieruchomości, bądź franczyzobiorca może zaproponować lokal znaleziony przez siebie. W takim przypadku niezbędne jest posiadanie prawa do lokalu w formie własności lub umowy najmu. Spółka oferuje sprawdzony format i dopracowany standard wystroju cukierni oraz zapewnia wsparcie w procesie poszukiwania i adaptacji lokalu.

Nakłady inwestycyjne związane z uruchomieniem własnej cukierni kawiarni wynoszą od 100 do 400 tys. zł netto w zależności od formatu placówki, lokalizacji, powierzchni lokalu oraz jego stanu technicznego. Jak zapewnia franczyzobiorca, przy pełnym zaangażowaniu franczyzobiorcy i dobrej lokalizacji zysk jest możliwy już w pierwszym kwartale działalności, a zwrot całości zaangażowanego kapitału w 2– 3 roku działalności.

Przypomnijmy, firma A. Blikle została założona przez Antoniego Kazimierza Bliklego 11 września 1869 roku. Obecnie firma A. Blikle to 24 placówki – kawiarnie i cukiernie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl