Dealz ma już 40 sklepów w Polsce. W planach kolejne otwarcia

Sieć sklepów dyskontowych Dealz, należąca do Pepco Group, nie zwalnia tempa rozwoju. Po otwarciu 24 października dwóch sklepów w parkach handlowych Multibox Głogów i Płońsk, ma już 40 lokalizacji w Polsce. Dealz planuje kolejne otwarcia m.in. w koszalińskiej Galerii Emka.

Dealz zadebiutował na polskim rynku na początku 2018 roku, otwierając pierwszy sklep w centrum handlowym ETC Swarzędz. Koncept od początku zakładał dynamiczną ekspansję w naszym kraju i w niespełna dwa lata uruchomił 40 sklepów, które zlokalizowane są w obiektach handlowych i przy głównych ulicach m.in. Galerii Północnej w Wraszawie, Avenidzie i Galerii Malta w Poznaniu, Gemini Park Tychy, Galerii Glogovia w Głogowie. Sklepy Dealz oferują szeroki wybór produktów spożywczych, drogeryjnych, artykułów papierniczych, do dekoracji i wyposażenia domu oraz zabawek.

Delaz należy do Pepco Group

Dealz prowadzi ponad 100 sklepów w Polsce, Irlandii i Hiszpanii, oferując europejskim klientom prosty model cenowy oraz niezrównane, niskie ceny. Sklepy Dealz czerpią inspirację z sieci Poundland, ale adaptują się do miejscowych rynków, dobierając produkty krajowe i zagraniczne z dominacją zaufanych marek FMCG.

Małe i średnie sklepy Dealz są dogodnie rozlokowane w centrach i parkach handlowych oraz na głównych ulicach. Oferują starannie dobrane towary szybkozbywalne, wyroby przemysłowe oraz odzież. Dealz to marka dobrze zakorzeniona w Irlandii, która ma też mniejsze, ale szybko rosnące portfolio sklepów w Polsce i Hiszpanii — dwóch dużych i rozwijających się rynkach o niezaspokojonym jeszcze popycie na towary dyskontowe. 

Pepco Group obejmuje trzy mocne i niezależne marki dyskontów: Pepco, Dealz i Poundland. Zintegrowany pionowo dział zaopatrzenia PGS umożliwia markom sklepów detalicznych oferowanie klientom towarów przemysłowych i odzieży po atrakcyjnych cenach. W przypadku towarów szybkozbywalnych grupa może dzięki swojej skali oferować znane marki spożywcze po znacznie niższej cenie.

Pepco Group ma 2698 sklepów w 14 krajach, w tym w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii, Bułgarii, Czechach oraz innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Zatrudnia ponad 33 tys. osób.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl