Femestage Eva Minge debiutuje w Tarnowie

galeria tarnovia

Marka Femestage wybrała Galerię Tarnovia na swój debiut na tarnowskim rynku. Dzięki podpisanej umowie centrum wzbogaca się o kolejne znane logo dostępne jedynie w tym obiekcie.

Femestage ulokuje się na parterze w lokalu o powierzchni ponad 230 mkw. Otwarcie sklepu zaplanowano na początek grudnia.

Femestage należy do firmy Monnari, ale wywodzi się z Domu Mody Eva Minge. Ta znana projektantka pełni jednocześnie rolę dyrektor kreatywnej tej marki. Femestage powstała dla kobiet, które stawiają na prostotę, ciekawą formę oraz jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość. Jak mówi artystka, propozycja Femestage skierowana jest do młodych kobiet poszukujących elegancji w codziennym wydaniu.

– Staramy się urozmaicić ofertę Galerii Tarnovia o najemców, którzy są unikatowi na lokalnym rynku, a jednocześnie proponują modę dobrą jakościowo, a przy tym ciekawą i atrakcyjną wizualnie – mówi Elżbieta Kutrasińska, senior leasing manager w firmie CREAM, która odpowiada za wynajem i zarządzanie obiektem.

Femestage będzie działać w segmencie mody damskiej, którą w Galerii Tarnovia reprezentują również m.in.: Taranko, Monnari, Betty Barclay i Aryton, Carry oraz międzynarodowi najemcy sieciowi: Orsay, H&M czy New Yorker.

Galeria Tarnovia ma ponad 17 tys. mkw. powierzchni handlowej 

Galeria Tarnovia funkcjonuje na tarnowskim rynku od 2009 roku. Na ponad 17 tys. mkw. powierzchni handlowej działa 70 sklepów takich marek, jak: H&M, New Yorker – jedyne sklepy w Tarnowie, Smyk, Carry, Reserved, Sinsay, Martes Sport, Douglas, Deichmann, CCC, Pepco, RTV Euro AGD i jedyne w mieście nowoczesne kino Cinema 3D. Centrum handlowe mieści się przy ulicy Krakowskiej 149. W 30-minutowej strefie oddziaływania Galerii Tarnovia mieszka przeszło 270 tys. osób, a w 10-minutowej strefie – blisko 90 tys. osób.

CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma skupia się na zarządzaniu operacyjnym i strategicznym oraz budowaniu wartości projektów poprzez indywidualne podejście do każdego z nich. CREAM specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto usługi doradztwa inwestycyjnego, operacyjnego, działań deweloperskich i project managementu oraz doradztwo marketingowe, finansowe i księgowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl