Na 10-lecie Galeria Jurajska szykuje zmiany w ofercie

W związku ze swoim 10-leciem Galeria Jurajska przechodzi rekomercjalizację. W efekcie, systematycznie rośnie tu liczba najemców, którzy przedłużają umowy najmu. Centrum handlowe zapowiada także kolejne otwarcia i zmiany w ofercie.

W mającej w tym roku 10 lat Galerii Jurajskiej dobiega końca proces rekomercjalizacji. Objął on przede wszystkim najemców, którym kończyły się umowy najmu. W sumie jest to grupa 50 dotychczasowych partnerów biznesowych. W gronie tym można znaleźć  takie marki jak m.in. Intersport, RTV Euro AGD, Levi’s, Sephora, Calzedonia czy Home&You.

Jak informuje dział leasingu, większość rozmów i negocjacji dotyczących przedłużenia umów galeria ma już za sobą. W efekcie, od początku tego roku podpisano prolongaty aż z 44 najemcami.  W sumie do połowy października br. objęły one aż 11 tys. m kw. GLA częstochowskiej galerii.

Marki te koleje lata spędzą w Galerii Jurajskiej, zajmując dotychczasową powierzchnię lub nową, a w wielu przypadkach znacznie większą. Część brandów, które niedawno przedłużyły umowy czeka także modernizacja  sklepów. – Rozmowy jakie prowadzimy od kilku miesięcy są bardzo owocne – zapewnia Anna Borecka- Suda, leasing manager i zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Nasi wieloletni partnerzy biznesowi zadowoleni są z wyników, jakie osiągają w galerii oraz warunków najmu, jakie tworzymy. W 2018 roku galerię odwiedziło aż 7,2 mln klientów, a w 2019 roku idziemy po kolejny rekord. Rosną także obroty. Ponadto najemcy cenią sobie rozwój obiektu i jego otoczenia w ostatnich 5 latach oraz coraz silniejszą pozycję w regionie. To wszystko składa się na szybkie i zdecydowane decyzje o dalszej obecności – mówi.

Jak informuje Jurajska, ruchy w ofercie wiązać będą się w najbliższym czasie z drobnymi niedogodnościami. Powód? W związku m.in. z relokacjami, modernizacjami czy powiększeniami sklepów, część z nich będzie czasowo wyłączona z oferty. – Tutaj jednak uspokajamy najemców i klientów, są to chwilowe zmiany, a ich efektem ma być jeszcze ciekawsza i szersza oferta Galerii Jurajskiej – dodaje Borecka- Suda.

Nowe marki szykują otwarcia. Wśród nich Eobuwie.pl!

Ma to być jednak nie tylko zasługą zmian u obecnych najemców. W Galerii szykują się także nowe otwarcia. Jeszcze  w październiku w Jurajskiej zadebiutuje m.in. mający blisko 1000 m kw. sklep Eobuwie.pl. Oferta usługowa wzbogaci się zaś o Optyka Kodano (95 mkw.), a także o mającą 100 mkw. placówkę mBanku.

Zyska także ciesząca się popularnością, najszersza w mieście oferta gastronomiczna. Ta wzbogaci się o restaurację największej w Polsce sieci spaghetteri – Makarun, a także o restaurację Pasibus. Ten pierwszy najemca zajmie lokal mający 41 m kw., a drugi mający 85 mkw.

– Marki, które w najbliższych tygodniach pojawią się w naszej ofercie dopełnią ją. Eobuwie.pl zasili segment modowy, zapewniając klientom dostęp do ponad 50 tys. produktów. Będzie to pierwszy tak nowoczesny salon w Jurajskiej, w którym klienci znajdą unikalną na polskim rynku technologię ułatwiającą robienie zakupów. Ponadto rozwiniemy także segment usług. Zyska także food court i jego oferta. Tutaj pojawią się 2 bardzo ciekawe koncepty, podbijające polski rynek – mówi przedstawicielka Jurajskiej.

W najbliższych tygodniach należy także spodziewać się kilku znaczących zmian na mapie Galerii Jurajskiej. W ramach poziomu +1 zostanie relokowany salon Intersport. Ten zyskać ma nową powierzchnię. Podobny ruch na poziomie 0 galerii czeka salon Orange. Operator przeprowadza się ze 100 mkw. na 185 mkw. Do podobnych zmian przygotowuje się sklep Inglot oraz kawiarnia Costa Coffee.

– Najbliższe miesiące wypełnią przetasowania w ofercie. Zmiany dopełnią także nowości, które systematycznie będą pojawiały się w naszym tenant-mix’ie. Efektem tych działań leasingowych ma być odświeżona, jeszcze bardziej nowoczesna oferta galerii, dopasowana zarówno do oczekiwań klientów, jak i trendów panujących na rynku – mówi Borecka-Suda.

Galeria Jurajska o powierzchni 49 tys. mkw. GLA

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. mkw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl