Salony marki Solar zyskały nowoczesne witryny

Polska marka Solar, oferująca modę damską, stawia kolejny krok naprzód, prezentując innowacyjne witryny sklepowe. Nowy koncept został zastosowany już w wybranych galeriach handlowych, jak: Posnania i Plaza w Poznaniu, Galeria Młociny w Warszawie, Forum oraz Galeria Bałtycka w Gdańsku, a także Galeria Krakowska.

W bieżącym sezonie, w wybranych sklepach Solar, zostały zaaranżowane nowoczesne witryny, które natychmiast zwracają uwagę odwiedzających galerie, przyciągają nowych klientów oraz wszystkie osoby, dla których walory estetyczne są nieodłącznymi elementami podczas zakupów.

Innowacyjne witryny w sześciu centrach handlowych

Do prezentacji ubrań marka wybrała podwieszane ekspozytory, czyli eleganckie i dopracowane w szczegółach torsy oraz dłonie manekinów. Niestandardowa koncepcja, dotychczas niespotykana w aranżacji witryn, daje wiele możliwości indywidualnego kreowania charakteru stylizacji. Na tak precyzyjnie wykonanych elementach marka prezentuje ubrania z aktualnej kolekcji, dodatkowo podkreślając ich wszechstronność – pod względem łączenia printów, struktur, tkanin i dzianin. 

Wykorzystana w ekspozycji kolorystyka jest stonowana, utrzymana w neutralnej palecie barw, by na pierwszym planie zaakcentować mocne kolory zastosowane w bieżącej kolekcji. W celu uzyskania świeżego i awangardowego wyglądu, wykorzystano również złoto, które zdobi podwieszane elementy ekspozycji. Minimalistyczna stylistyka witryny nie tylko podkreśla walory produktów, ale również charakter marki, jej przejrzystą i spójną komunikację. Nowy koncept marki Solar inspiruje, emanuje kreatywną energią, a także łączy w sobie modę, design oraz sztukę. 

Realizacja innowacyjnego projektu witryn pojawiła się już w wybranych galeriach handlowych, do których należą: Posnania oraz Plaza w Poznaniu, Galeria Młociny w Warszawie, Forum i Galeria Bałtycka w Gdańsku, a także Galeria Krakowska.

Marka Solar od 30 lat na rynku

Solar Company S.A. jest właścicielem marki Solar, jednej z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek modowych skierowanych do kobiet. Każdego roku projektowane są trzy główne kolekcje obejmujące sezony: wiosna-lato, jesień- zima oraz karnawał. Firma Solar została założona przez trzech współwłaścicieli.

Obecnie Solar zatrudnia ponad 700 osób, które pracują w biurze i w sieci sklepów w całej Polsce. Pierwszy sklep z logo Solar został otwarty w 1998 r. a obecnie sieć tworzy 70 własnych sklepów firmowych, 17 placówek franczyzowych oraz 58 sklepów partnerskich. Firma współpracuje również z 15 partnerami z zagranicy i ma dwie placówki franczyzowe zlokalizowane w Niemczech i Luksemburgu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.