Klépierre powiększa swoje portfolio

W ciągu kilku ostatnich miesięcy dynamicznego rozwoju w centrach handlowych Klépierre pojawiły się nowe salony i marki. W Lublin Plaza został otwarty pierwszy w regionie Mi Store, a także salon Venezia i księgarnia Świat Książki. Z kolei oferty galerii Sadyba Best Mall i Poznań Plaza wzbogaciły się m.in. o nowe koncepty z segmentu gastronomicznego – Papa Diego i Bobby Burger, a w Ruda Śląska Plaza został otwarty sklep Diverse.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 galerii handlowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Każdy z obiektów gwarantuje swoim klientom bogatą ofertę handlową oraz atrakcyjną przestrzeń spotkań.

Nowości w galeriach Klépierre

Na przestrzeni ostatnich miesięcy galeria Lublin Plaza poszerzyła ofertę o trzy nowe marki. Do grona najemców centrum dołączył Mi Store, oficjalny sklep Xiaomi, który znajduje się na parterze i zajmuje powierzchnię 100 mkw. Xiaomi to producent telefonów komórkowych i elektroniki użytkowej. Nowo otwarty sklep sieci Mi Store jest pierwszym w Lublinie, a także w regionie, salonem firmy. Portfolio Lublin Plaza wzbogaciły również marki Venezia i księgarnia Świat Książki. Venezia oferuje stylowe obuwie i akcesoria skórzane dla kobiet i mężczyzn, które wyróżnia nowoczesny, a zarazem elegancki design oraz dbałość o detale. Znajdująca się na pierwszym piętrze księgarnia Świat Książki należy do sieci blisko 150 salonów na terenie całej Polski, których oferta obejmuje nowości, hity wydawnicze i klasykę.

W ostatnim czasie w Sadyba Best Mall otwarta została restauracja Papa Diego, oferująca aromatyczną kuchnię meksykańską. Goście odwiedzający Papa Diego mogą spróbować takich specjałów, jak quesadilla z serem i grillowanym kurczakiem w paście achiote, chrupiące nachosy z sosem serowym i dodatkiem kiełbasy chorizo, burrito oraz dania wegetariańskie. Papa Diego znajduje się w strefie restauracyjnej obiektu na poziomie +1. W warszawskiej galerii pojawił się również sklep Newbie. Salon o powierzchni 50 m2 oferuje klientom kolekcję ubrań dla niemowląt oraz młodszych dzieci, a także artykuły wyposażenia wnętrz. W ofercie Newbie można znaleźć body, sweterki, bluzy, legginsy, czapki czy kombinezony w rozmiarze 44-128 cm.

Wśród nowych najemców Poznań Plaza znalazł się salon Ziaja dla Ciebie. Jest to polska firma, która od 30 lat zajmuje się produkcją farmaceutyków oraz kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów i jamy ustnej. Portfolio Poznań Plaza wzbogaciło się też o lokal Bobby Burger. Jest to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. W ofercie znajdują się kultowe, klasyczne burgery ze 100-procentową wołowiną, propozycje drobiowe, pozycje wegetariańskie oraz menu sezonowe – zmieniane regularnie co trzy miesiące. Popularna marka Tele Magic także dołączyła do grona najemców Poznań Plaza. Jest to pierwszy salon pod tym szyldem w mieście i znajduje się na pierwszym piętrze poznańskiej galerii. Sklep oferuje swoim klientom szeroką gamę artykułów do urządzeń mobilnych, takich jak etui, szkła ochronne, słuchawki, uchwyty, kable czy adaptery. Poza samymi akcesoriami firma prowadzi usługi serwisowe oraz skup telefonów i smartfonów.

W centrum handlowym Ruda Śląska Plaza otwarto sklep Diverse. Główną inspiracją marki odzieżowej jest Nowy Jork i jego kultura klubowa oraz zamiłowanie do sportów ekstremalnych. Diverse, jak sama nazwa wskazuje, to marka dla ludzi poszukujących różnorodności, a strój tych osób odzwierciedla takie cechy, jak aktywne podejście do życia, spontaniczność, ciekawość, chęć do odkrywania nieznanych miejsc i otwartość na nowe idee.

Galerie grupy Klépierre sukcesywnie powiększają swoje portfolio. Spełniają tym samym wysokie oczekiwania odwiedzających je klientów, zapewniając im różnorodny wybór produktów i usług.

Klépierre jest właścicielem i zarządcą sześciu centrów handlowych

Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w 16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą sześciu centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127,8 tys. mkw.. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Wszystkie obiekty posiadają certyfikat BREEAM.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.