GO Sport rozszerza opcję dostawy dla klientów swojego sklepu internetowego

Od 22 listopada produkty zamówione przez stronę go-sport.pl będzie można odebrać oraz zwrócić w jednym z 5 tys. Paczkomatów InPost. Nowa usługa jest dostępna niezależnie od kwoty zamówienia.

– GO Sport w swoim DNA ma wpisane zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów. Nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w naszym kanale e-commerce. Nowa opcja dostawy do Paczkomatów InPost, a także gwarancja darmowej wysyłki oraz zwrotów, były ważnym celem naszej firmy, który miał przyczynić się do zwiększenia komfortu zakupów. Bardzo cieszymy się z zawarcia tej współpracy, dzięki której mogliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Maciej Liszka, Dyrektor E-commerce GO Sport Polska.

Od 22 listopada za dostawę produktów kupionych przez stronę go-sport.pl, kupujący nie poniosą żadnych kosztów. Usługa jest darmowa niezależnie od kwoty zamówienia, a jedynym warunkiem jest rozmiar produktów, które muszą mieścić się w skrytkach Paczkomatów. Przesyłki odpowiadające określonym wymiarom (max. 410 na 380 na 630 mm oraz maksymalnej wadze 25 kg), będzie można odebrać nawet dzień po dokonaniu zakupu.

Klienci go-sport.pl cały czas będą mogli również skorzystać z innych metod dostawy – bezpośrednio do salonów stacjonarnych, doręczenia za pośrednictwem kuriera lub odbioru w wybranym punkcie DHL.

30 sklepów GO Sport w Polsce

GO Sport to jeden z największych dystrybutorów artykułów sportowych w Europie. Marka istnieje już w Polsce od 20 lat, a zdobyte przez ten czas doświadczenie zaowocowało zaufaniem i przywiązaniem wielu klientów. Obecnie funkcjonuje ponad 30 sklepów GO Sport, usytuowanych w najatrakcyjniejszych lokalizacjach w Polsce. Klienci mogą także dokonywać zakupów przez stronę internetową go-sport.pl.

GO Sport oferuje szeroki asortyment, zapewniając klientom dostęp do produktów z różnych dziedzin sportu w jednym miejscu. W ofercie sklepu znajduje się sprzęt sportowy, ubrania i obuwie sportowe oraz wszelkie potrzebne artykuły. Dostępne produkty pochodzą zarówno od największych marek, m.in. Nike, Adidas, Reebok, New Balance, Uvex, Atomic, Quicksilver, Under Armour oraz Salomon, a także z kolekcji marek własnych, takich jak Athlitech, Wanabee czy Soft. Niezależnie, czy jest się zapalonym sportowcem czy dopiero rozpoczyna swoją sportową przygodę, wyspecjalizowany personel sklepów pomaga w dopasowaniu sprzętu indywidualnie do potrzeb i upodobań klientów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.