Nowoczesna i komfortowa Biedronka w koncepcie 2.0. w Inowrocławiu

Koncept 2.0 – to tajemnicze określenie oznacza standard, jaki obowiązuje wszystkie nowe i wyremontowane sklepy sieci Biedronka, także ten przy ul. Poznańskiej, który jest dziewiątą placówką sieci w Inowrocławiu.

Dokładniej koncept 2.0 oznacza nowoczesny wygląd – przeszklone witryny i eleganckie, antracytowe fasady, ale też nowoczesne wnętrze. Placówka przy Poznańskiej ma chociażby nowe, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów na sali sprzedaży.

W sklepie zostały wydzielone strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami. Oznaczone są też moduły z artykułami promocyjnymi. Sklep jest też bardziej ekologiczny – zastosowano w nim oświetlenie LED, a urządzenia chłodnicze wykorzystują ekologiczne gazy, takie jak gaz naturalny CO2.

Oświetlenie LED, 3 kasy samoobsługowe i 750 mkw. powierzchni sprzedaży

– Placówka przy ul. Poznańskiej 350 to idealny przykład nowoczesnego, przestronnego sklepu, który wykorzystuje nowe technologie i został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów. Wiemy, że nowy sklep przy ul. Poznańskiej 350 wzbudził spore zainteresowanie lokalnych mieszkańców, tym bardziej cieszymy się, że na osiedlu Mątwy od dzisiaj można robić zakupy w tak wysokim standardzie 0 mówi Rafał Graszewicz, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka, odpowiedzialny m.in. za inowrocławskie sklepy

Komfort zakupów przekłada się na konkretne liczby. Biedronka przy ul. Poznańskiej 350 ma dużą salę sprzedaży, o powierzchni ponad 750 metrów kwadratowych, a obok sklepu znajduje się parking z 50 miejscami postojowym i dodatkowymi 3 miejscami dla osób niepełnosprawnych. Nowością są też kasy: klienci nowego sklepu mogą skorzystać z 4 kas standardowych i 3 samoobsługowych. W sklepie zatrudnienie znalazło 20 osób.

Placówka przy ul. Poznańskiej będzie otwarta od godz. 6:30 do 22:00 od poniedziałku do soboty i od 8:00 do 21:00 w niedzielę.

Jeronimo Martins Polska właścicielem Biedronki

Na koniec września br. Biedronka liczyła aż 2932 sklepów wobec 2850 przed rokiem. Celem spółki na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.