Nowoczesny sklep Biedronki buduje doświadczenie zakupowe klientów

26 listopada otwarto najnowocześniejszy sklep sieci Biedronka na warszawskiej Białołęce. Placówkę wyróżniają proekologiczne rozwiązania technologiczne – m.in. panele fotowoltaiczne, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, czy komunikacja marketingowa w sklepie na ekranach LCD zamiast papieru. Jest to również pierwsza Biedronka w Polsce, w której ruszył samoobsługowy kącik „Kawa i Ciacho”, oferujący szybkie zakupy kawy i dań lunchowych, oraz darmowe wi-fi dla klientów. 

– Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też dynamicznie się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy, ekologiczny sklep przy ul. Modlińskiej, który jako dobry sąsiad szybko stanie się częścią lokalnej społeczności i wpłynie na wzrost percepcji jakości Biedronki. Na miejscu na klientów czeka szeroka oferta świeżych produktów, przygotowana przez naszych Świeżoznawców, i zupełnie nowe doświadczenie zakupowe – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

Zielona Biedronka dla zielonej Białołęki

Najnowszy sklep sieci Biedronka został zaprojektowany w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć jego wpływ na środowisko. Przestronną i jasną placówkę o powierzchni prawie 700 mkw. wyróżnia nowa kolorystyka w klasycznym odcieniu antracytu. Na sali sprzedaży zamiast tradycyjnych papierowych reklam są wyłącznie ekrany LCD oraz nowoczesny system klimatyzacji i chłodzenia, funkcjonujący w oparciu o naturalne gazy. Ponadto lodówki oraz zamrażarki same monitorują temperaturę gwarantującą najwyższą jakość produktów. Absolutną nowością w tym sklepie są papierowe torby na warzywa, owoce i pieczywo, które nadają się do recyklingu.

Na dachu zainstalowano 160 paneli fotowoltaicznych o mocy 310 Wp każdy, a na parkingu z 57 miejscami postojowymi oświetlenie jest w 100 proc. zasilane energią słoneczną i wiatrową w zależności od pogody. Dodatkowo, do dyspozycji zmotoryzowanych klientów pozostaje bezpłatna dwustanowiskowa stacja ładowania pojazdów elektrycznych, a dla rowerzystów – stacja Veturilo „Biedronka-Modlińska” z 15 stanowiskami. To pierwszy punkt systemu rowerów publicznych w Warszawie, który znajduje się bezpośrednio przed sklepem sieci Biedronka.

Nowy wymiar zakupów

Przestrzeń wewnątrz placówki przy ul. Modlińskiej została podzielona na czytelne sekcje, spośród których zdecydowanie dominuje oferta produktów świeżych. Klienci nie znajdą tu oddzielnej strefy z artykułami przemysłowymi. Tuż przy wejściu wszystkich wita zapach świeżo mielonej kawy, ponieważ właśnie tutaj znajduje się kącik kawowy „Kawa i Ciacho” z osobną kasą samoobsługową oraz dużym wyborem przekąsek – to pierwsze tego typu miejsce dostępne w sieci sklepów Biedronka.

Mamy coraz mniej czasu i coraz częściej gdzieś się spieszymy. To rozwiązanie skierowane jest w szczególności do tych klientów Biedronki, którzy nie mają czasu na duże zakupy i nie chcą stać w kolejce, aby kupić dobrą kawę czy szybki lunch w drodze do pracy lub w jej trakcie. Za produkty kupione w kąciku kawowym klienci mogą zapłacić bezpośrednio przy nim – podkreśla Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

W ramach całkowicie odświeżonej wizualnie sekcji warzyw i owoców, nad którą czuwają Świeżoznawcy, została również wydzielona strefa warzyw i owoców BIO oraz wyciskarka do soków. Nowością jest także odrębna wyspa z pozostałymi produktami BIO i vege – od mąki po topinambur czy quinoę. Swój nowoczesny i przestronny wygląd placówka zawdzięcza też zupełnie nowym systemom regałów i półek oraz szerszym alejkom. Na sali sprzedaży znalazła się również lada tradycyjna, gdzie klienci będą mogli zaopatrzyć się w świeże wędliny, mięso oraz sery na wagę. A to jeszcze nie koniec. Biedronka na Modlińskiej ma również ofertę obiadową w postaci kurczaka z rożna i pieczonej wieprzowiny.

Najnowocześniejsza komunikacja z klientem

Zupełnie nowy wymiar doświadczenia zakupowego zapewniają cyfrowe rozwiązania zastosowane w tym najświeższym sklepie sieci Biedronka. Wśród nich znajdują się: darmowe wi-fi dla klientów, specjalny system wykrywania kolejek, komunikacja marketingowa wyłącznie przy użyciu ekranów LCD, kasy samoobsługowe z nowoczesnym oprogramowaniem ułatwiającym szybkie skanowanie produktów, a także inteligentny system komunikacji wewnętrznej „sound system”.

Dzięki zaawansowanym technologiom, w które wyposażyliśmy Biedronkę przy ul. Modlińskiej 347, mogę ją bez wahania nazwać sklepem z najnowocześniejszą komunikacją z klientem w Polsce. Jednocześnie nie zapominamy o tym, że podstawą naszego modelu biznesowego jest efektywność. Te rozwiązania pomogą jednocześnie naszym pracownikom lepiej zarządzać sklepem i oszczędzać czas klientów i swój – dodaje Paweł Stolecki.

Aby jeszcze bardziej usprawnić zakupy, oprócz 4 tradycyjnych kas przygotowanych zostało również 6 stanowisk z kasami samoobsługowymi (dodatkowo jedna kasa samoobsługowa przy kąciku kawowym). Do dyspozycji klientów pozostają również 4 nowoczesne czytniki cen, rozmieszczone w różnych punktach sklepu.

Sklep Biedronka przy ul. Modlińskiej 347 będzie czynny od poniedziałku do soboty od godz. 07:00 do 22:00. W niedziele handlowe placówka będzie czynna w godzinach 08:00-21:00. Dzięki otwarciu tej placówki stworzono 25 miejsc pracy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.