Atrium Reduta wzmacnia ofertę skierowaną do najmłodszych

W Atrium Reduta powstała nowa przestrzeń dla rodzin – Strefa Zabawy al.to. Dzieci mogą w niej aktywnie spędzić czas, wcielając się w youtubera, bawiąc się popularnymi zabawkami, biorąc udział w zajęciach kreatywnych z wykorzystaniem LEGO czy stając w szranki w ramach wyścigów na torach Hot Wheels.

W jesienno-zimowe dni i wieczory na klientów warszawskiego centrum czekają także: specjalna oferta cenowa w kinie Cinema3D oraz wielowymiarowy świat symulatora 9D. Dla miłośników sztuki przygotowano nową wystawę w Galerii Project ART.

Strefa Zabawy al.to w Atrium Reduta

Strefa Zabawy al.to znajduje się w salonie x-kom na terenie Atrium Reduta. To innowacyjne miejsce przygotowane specjalnie dla najmłodszych gości centrum oraz ich opiekunów. Dzieci mogą skorzystać z licznych atrakcji, rodzice natomiast z przestrzeni do odpoczynku, która została zaprojektowana tak, aby pociechy były z niej zawsze dobrze widoczne.

– al.to to sklep internetowy wchodzący w skład grupy x-kom. W naszej ofercie znajduje się ponad 30 tys. produktów adresowanych do rodzin. Z myślą o nich postanowiliśmy wyjść z przestrzeni wirtualnej do realnej, przygotowując pełną atrakcji Strefę Zabawy al.to. Z jednej strony jest to miejsce, w którym dzieci mogą aktywnie spędzić czas, a rodzice odpocząć na wygodnych pufach, popijając pyszną kawę. Z drugiej strony stwarzamy wyjątkową okazję do przetestowania różnych produktów przed ich zakupem, co wyróżnia nas na tle innych sklepów internetowych, które nie dają klientom takiej możliwości. Co więcej, specjalnie dla odwiedzających Atrium Reduta mamy liczne promocje – mówi Dawid Pisczur, dyrektor handlowy al.to.

Atrakcje dla najmłodszych klientów

W nowo powstałym miejscu znajduje się m.in. kącik z popularnymi zabawkami (na przykład z serii Psi Patrol czy Barbie), grami planszowymi oraz zestawami ciastoliny Play-Doh. Jest także bogata kolekcja kultowych klocków LEGO, które rozbudzają wyobraźnię i zachęcają do aktywności – można zarówno zobaczyć złożone już zestawy, jak i pobawić się nimi lub od podstaw zbudować nowe konstrukcje. Miłośnicy szybkiej jazdy odkryją natomiast nieograniczone możliwości torów samochodowych Hot Wheels.

Ponadto wyjątkową atrakcją Strefy Zabawy al.to jest Studio Małego Youtubera, które wyposażono w profesjonalny sprzęt. Dziecko może w nim nagrać unboxing lub recenzję zabawki. Youtuberzy są dzisiaj idolami młodego pokolenia, a wiele dzieci chciałoby nimi w przyszłości zostać i tworzyć w sieci własne treści, więc to doskonała okazja, aby spróbować swoich sił i poczuć się niczym prawdziwa gwiazda internetu.

Z myślą o miłośnikach ekstremalnych wrażeń centrum przygotowało także stymulator VR 9D. Z kolei amatorów sztuki warszawskie centrum zaprasza do Galerii Project ART, w której 19 listopada pojawiła się nowa wystawa. Project ART to inicjatywa stworzona przez artystów, której celem jest promocja dzieł w różnorodnych przestrzeniach o charakterze publicznym. Galeria znajduje się na 1 piętrze.

Międzynarodowe portfolio Atrium

Centrum handlowe Atrium Reduta położone jest przy Alejach Jerozolimskich. Na powierzchni prawie 50 tys. mkw. GLA znajduje się blisko 140 sklepów i punktów usługowych, hipermarket sieci Carrefour oraz takie punkty usługowe jak: pralnia, apteka, punkt dorabiania kluczy i naprawy obuwia czy myjnia samochodowa. Wśród kluczowych najemców centrum znajdują się m.in. takie marki, jak: CCC, Camaieu, Carry, Cinema3D, CityFit, Cropp, Diverse, Duka, Empik, RTV Euro AGD, Fissman, H&M, HEBE, House,KappAhl, Martes Sport, Mohito, Orsay,Reserved, Rossmann, Sephora, Sinsay, Swiss, Tchibo, Unisono, Venezia. Dla Klientów centrum przeznaczono ponad 1,5 tys. miejsc parkingowych.

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W portfolio Grupy znajdują się 32 centra i nieruchomości handlowe zlokalizowane w czterech krajach, o wartości rynkowej 2,7 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej powyżej 870 tys. mkw. W pierwszym półroczu 2019 roku Atrium odnotowało przychody z najmu netto w wysokości 92,4 mln euro. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.