Thai Wok rozpoczyna współpracę z Glovo

Od połowy listopada br. można zamawiać dania sieci Thai Wok za pomocą aplikacji Glovo. Glovo jest nowym na polskim rynku operatorem specjalizującym się w dostawie m.in. zamówień z restauracji.

Operator kilka miesięcy temu przejął platformę Pizza Portal z którą do tej pory współpracowała sieć Thai Wok. Aktualnie ok. 80 proc. zamówień poprzez aplikacje Glovo to zamówienia z restauracji, kawiarni i barów. Spółka przejęła obsługę dostarczania zamówień z wszystkich sieci restauracji w Polsce obsługiwanych dotąd przez Pizza Portal.

Thai Wok od dawna oferuje swoim klientom usługę delivery. Współpracuje w tym zakresie z Pyszne.pl, Uber Eats oraz firmą Wolt. Jak podkreśla w rozmowie z Retailnet Bartosz Brusikiewicz, dyrektor ds. operacyjnych, Thai Wok sp. z o.o., współpraca z firmami świadczącymi usługi delivery jest m.in. odpowiedzią na zakaz handlu w niedziele.

– Niedziela zawsze była dla nas drugim najlepszym dniem w tygodniu, wiec każda miała spory wpływ na przychody Thai Wok. W jakimś stopniu ratują nas dowozy, które pojawiły się wraz z początkiem obowiązywania zakazu handlu. Pojawił się UberaEats, Wolt, Pyszne.pl i my z większością współpracujemy i to nam trochę rekompensuje stracone obroty niedzielne. Ale trzeba podkreślić, że prowizje tych firm są bardzo wysokie – komentuje Bartosz Brusikiewicz.

Ekspansja sieci restauracji Thai Wok

W ostatnim czasie spółka Thai Wok oddała do użytku nowe lokale m.in. w Warszawie w centrum biznesowym Inflancka, w Galerii Promenada, gdańskim centrum handlowym Forum Gdańsk czy w centrum Nowa Stacja w Pruszkowie. Rocznie sieć otwiera około 5 lokalizacji. Aktualnie Thai Wok prowadzi 17 lokali własnych i 1 franczyzowy. Spółka otwiera lokale zarówno w centrach handlowych i biurowcach jak i przy ulicach. Największą liczbę restauracji ma w Warszawie (centra Złote Tarasy, Promenada, Galeria Północna, Arkadia, Galeria Młociny, Atrium Targówek, Galeria Mokotów, Plac Unii, Blue City, a także przy ulicach Wąwozowej i Inflanckiej).

Marka plasuje się w segmencie premium fast food. Jest firmą z polskim kapitałem i współpracuje z polskimi producentami i używa polskich sprawdzonych produktów. Średnia powierzchni lokali Thai Wok w centrach handlowych to 50 mkw., a w przypadku lokalizacji ulicznych i biurowych miedzy 100 a 150 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.