Take&GO planuje otwarcia kolejnych sklepów

– W najbliższych miesiącach planujemy otworzyć 2-3 kolejne lokalizacje, z czego jedna będzie powieleniem sklepu z ul. Półwiejskiej 13, a dwie następne będą miały za zadanie potwierdzenie formatów naszego sklepu w takich miejscach jak miejskie osiedle oraz tzw. lokalizacja niestandardowa, ale nie chcemy zdradzać tutaj jeszcze szczegółów – zapowiada Łukasz Parafianowicz, współzałożyciel sieci Take&GO.

Take&GO nominowany do nagrody SCF Retailers’ Awards 2020

Take&GO jest sklepem bezkasowym. Pierwszy pilotażowy sklep otwarto jesienią br. w Poznaniu. Twórcą konceptu jest poznańska firma Surge Cloud, która specjalizuje się w procesach cyfrowej transformacji dla punktów sprzedażowych. Marka została zauważona przez Jury konkursu SCF Retailers’ Awards 2020 i została nominowana do nagrody w kategorii Newcomer. Na liście nominowanych w najnowszej edycji konkursu w tej samej kategorii zostały także: Lavard Woman, Monki, MyShoes, Skechers oraz Under Armour. Wyniki poznamy podczas uroczystej gali rozdania nagród na SCF 2020 Exhibition & Awards, która odbędzie się 31 marca 2020 r. w klubie Capitol przy ul. Marszałkowskiej 115.

Pierwszy sklep bezkasowy sieci Take&GO jest czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu i mieści się przy ul. Półwiejskiej 13 w Poznaniu. Daje możliwość zrobienia zakupów wygodnie i szybko, ale przede wszystkim w zupełnie nowym formacie. – Naszym celem było stworzenie sklepu, który pozwala na błyskawiczny proces zakupowy ze wsparciem nowoczesnej technologii. Przed nami jeszcze dużo pracy i obserwacji, ale pierwszy istotny etap jest już za nami – mówi Marcin Dąbrowski, Prezes Zarządu Surge Cloud.

Jak działa bezkasowy sklep Take&GO

Aby wejść do sklepu Take&GO, potrzebna jest aplikacja, którą można pobrać w sklepach Google Play oraz App Store. Po pobraniu aplikacji klient zostaje poproszony o podanie kilku niezbędnych danych i podpięcie karty płatniczej, którą zapłaci za zakupy. Po skonfigurowaniu aplikacji klient może wejść do sklepu za pomocą kodu QR i zrobić pierwsze zakupy. Do wyboru jest asortyment, na który składa się około 900 produktów — głównie są to artykuły spożywcze oraz szeroki wybór kanapek, świeżych soków czy też gotowych dań. W sklepie znajdują się nowoczesne ekrany (digital signage), które informują o aktualnych promocjach. Za zakupy klient płaci w tzw. strefie kasującej, gdzie znajduje się półka, na której należy położyć zakupy. Następnie na ekranie, dzięki tagom RFID, które znajdują się na każdym rodzaju asortymentu, wyświetla się lista zrobionych zakupów. Następnie po zaakceptowaniu przez klienta z jego karty zostanie pobrana płatność. Faktura wysyłana jest na podany adres mailowy oraz dostępna w aplikacji.

Będzie więcej sklepów Take&GO

Twórcy nowatorskiego formatu szykują już otwarcie kolejnych placówek. Surge Cloud zamierza do końca 2020 roku oddać 20 nowych sklepów w takim formacie. Do końca lutego 2020 twórcy zamierzają otworzyć 6 działających lokalizacji, natomiast do końca 2020 planowanych jest powstanie około 20 sklepów — głównie w Poznaniu i Warszawie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.