GastroJob – aplikacja szyta na miarę potrzeb branży gastronomicznej

GastroJob to intuicyjne narzędzie dla ludzi poszukujących pracy oraz pracowników w gastronomii. Twórcy aplikacji pracują obecnie nad poszerzeniem jej funkcjonalności o mechanizmy wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe.

Dzięki nowym funkcjonalnościom możliwe będzie dopasowywanie ofert do umiejętności i doświadczenia pracowników oraz ustalanie stawek wynagrodzeń w czasie rzeczywistym.

GastroJob to narzędzie rekrutacyjne dla sektora HoReCa. Platforma składa się z  intuicyjnej aplikacji mobilnej dla pracowników i pracodawców. Projekt wykorzystuje nowe technologie, by usprawnić proces rekrutacji oraz zbudować bazę zweryfikowanych pracodawców i pracowników. Firma zakłada dotarcie do użytkownika zainteresowanego każdym rodzajem pracy, tj. tymczasową, sezonową i stałą.

Twórcy GastroJob nieustannie pracują nad udoskonaleniem opracowanych rozwiązań rekrutacyjnych. Testują wykorzystanie sztucznej inteligencji do badania korelacji między dotychczasowym przebiegiem pracy a szansą na znalezienie nowej. Specjalny mechanizm będzie dopasowywać kandydatów do ofert na podstawie ich umiejętności, czy oceny dotychczasowych pracodawców. Poprzez zastosowanie uczenia maszynowego na zbiorze danych z dotychczasowych rekrutacji, GastroJob stworzy nowy algorytm, dzięki któremu pracodawca będzie mógł w łatwy sposób ustalić akceptowalny i pożądany na rynku poziom wynagrodzenia. Algorytm brał będzie pod uwagę aktualne zapotrzebowanie na pracę na określonych stanowiskach w konkretnym dniu i godzinie.

Zasady działanie aplikacji dla pracodawcy są proste – nie trzeba uiszczać opłaty rejestracyjnej, publikacja ogłoszenia rekrutacyjnego nic nie kosztuje, płaci się tylko za zatrudnionych dzięki GastroJob pracowników. Dodatkowo praca zatrudnionych oceniana jest przez innych użytkowników i managerów z sektora gastronomicznego. Dzięki temu zyskujemy pewność, że pracownicy są zweryfikowani a ich umiejętności i doświadczenie potwierdzone.

GastroJob dla sieci restauracyjnych

GastroJob współpracuje z lokalami na terenie Warszawy i Krakowa. Dzięki niej odpowiednich ludzi do pracy znaleźli m.in. właściciele takich lokali i hoteli jak m.in: McDonald’s, Sphinx, GreenIt, Izumi Sushi, Telepizza, Amber Room, Ćma, Warszawski Sen i Warszawa Wschodnia Mateusza Gesslera, Hilton, La Sirena, Soul Kitchen, Miłość Kredytowa, Hula Kula, Restauracja Powsin, Bazyliszek czy Chłopskie Jadło.

– Tradycyjne metody rekrutacji w sektorze HoReCa często są niewystarczające. Ogłoszenie na popularnych serwisach kosztuje, a informacje przekazywane drogą pantoflową mają niewielki zasięg. GastroJob zapewnił alternatywną, atrakcyjną kosztowo i intuicyjną platformę dla ludzi poszukujących pracy w gastronomii. Narządzie nie wymaga przygotowania CV, co znacząco skraca czas aplikacji. Kontakt pomiędzy grupami zainteresowań możliwy jest za pomocą chatu – mówi Iwo Rybacki, Członek Zarządu Grupy Assay.

Assay to niezależny fundusz inwestycyjny z długoletnim doświadczeniem w obszarze doradztwa gospodarczego. Grupa działa w pionierskim na krajowym rynku modelu biznesowym, opartym na akwizycji i współprowadzeniu firm, realnie angażując się w budowanie sukcesów spółek ze swojego portfela. Assay stawia na współpracę opartą o wymianę wzajemnych doświadczeń i kompetencji funduszu, inwestora oraz pomysłodawcy projektu inwestycyjnego. Assay Management jest wpisany do rejestru Zarządzających Alternatywnymi Spółkami Inwestycyjnymi (ASI) prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.