Biedronka stawia na wysoki standard i ekologię

biedronka-chelmno

Mieszkańcy Chełmna od 28 listopada mogą odwiedzać sklep sieci Biedronka przy ul. Polnej 18. Wyposażona w nowoczesne, ekologiczne rozwiązania placówka będzie atrakcyjnym punktem na handlowej mapie miasta.

Wysoki standard zakupów nie musi wykluczać niskich cen produktów, czego przykładem jest najnowszy sklep Biedronka w Chełmnie. Sieć dba o to, by jej klienci mieli możliwość wygodnych zakupów w nowoczesnym sklepie przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnych cen. Estetyka placówki, czyli wydzielone strefy z poszczególnymi kategoriami produktów czy ich przystępny rozkład, to tylko niektóre z elementów składających się na podniesienie komfortu zakupów.

– Sklep Biedronka zlokalizowany w Chełmnie to miejsce pełne najświeższych rozwiązań. Okoliczni mieszkańcy zyskają dostęp do szerokiej oferty warzyw i owoców, o których jakość, dbają nasi eksperci od świeżości – Świeżoznawcy – w sumie ponad 20 osób, zatrudnionych w tym sklepie. W placówce uruchomiliśmy też pierwszą w regionie ladę z szerokim wyborem świeżego mięsa, wędlin oraz serów na wagę – mówi Iwona Kubiak-Karpińska, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka, nadzorująca ten sklep.

W sklepie zastosowano lampy LED, które dzięki długiej żywotności, pozwalają na znaczną oszczędność energii oraz dopasowanie barwy światła do warunków panujących na zewnątrz. Punkt przy ul. Polnej został wyposażony w nowoczesne energooszczędne systemy – oparty o naturalne gazy system chłodniczy oraz zintegrowany system zarządzania instalacjami sanitarnymi i oświetleniem.

Duża powierzchnia nowej chełmińskiej Biedronki – 740 mkw. sali sprzedaży, 6 kas, 107 miejsc postojowych na parkingu, w tym 5 przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, przekładają się na wygodę codziennych zakupów.

Ponad 2,9 tys. sklepów Biedronka w Polsce

Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski. Celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.