SCF 2020: ostatni moment na zakup tańszych kart wstępu

scf-2019-awards

Tylko do 30 listopada można kupić karty wstępu na SCF 2020 Exhibition & Awards w niższej cenie (REJESTRACJA). Wiosenna edycja Forum będzie miała zupełnie nowy, wyjątkowy format.

Co się zmieni? W 2020 roku wiosenna edycja Shopping Center Forum będzie trwała aż dwa dni (31 marca – 1 kwietnia). Forum zostało podzielone na dwa nurty: tradycyjny SCF i SCF Food. Przestrzeń wystawowa została poszerzona o strefę food & beverage, ze stoiskami w formie restauracji i barów.

Bez zmian pozostaje miejsce targów. Odbędą się one w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa. W ramach wydarzenia odbędzie się również tradycyjnie Welcome Mixer w Izumi Sushi oraz After Party w Klubie Capitol

Gastronomia na topie

Rozwój gastronomii w centrach handlowych i innych przestrzeniach komercyjnych będzie tematem przewodnim Forum. Podczas Forum zaprezentowane zostaną trendy gastronomiczne i nowe koncepty. Obędzie się 6 paneli tematycznych m.in. o ewolucji przestrzeni food courtowych, obecności sieci gastronomicznych w obiektach mixed use, rozwoju konceptów gastronomicznych w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców i planach rozwoju sieci gastronomicznych.

Spodziewamy się ponad 1,4 tys. uczestników, w tym przedstawicieli ponad 400 sieci handlowych i gastronomicznych. Na liście wystawców i partnerów tej edycji znajdują się już m.in. AmRest, EPP, Gemini Holding, Immofinanz, Hosso, Trei, Napollo, CREAM, Master Management, Saller, Schwitzke Górski, Starbucks, Neinver, OmiSense, OmniDigital, Pizza Hut, Mallson, Applink.

Retailers’ Awards 2020

Ważnym punktem programu Forum będzie również ceremonia wręczenia nagród SCF Retailers Awards. Tym razem odbędzie się ona wieczorem 31 marca podczas After Party w klubie Capitol.

Najemcy odbiorą statuetki w 9 kategoriach:

1. Food & Beverage Newcomer: Hummus Love, Ice Dream, Rajskie Lody Tajskie

2. Food & Beverage Expansion: Gastromall (Olimp), Mihiderka, Nutri Mind, Pasibus, Salad Story, WAK (Kuchnia Marche),

3. Omnichannel/New Technology: CCC, Decathlon, Empik, Lidl, Notino (iperfumy.pl), Żabka

4. New Retail Concept/Retail Store Design: Carrefour BIO, Helios Dream, Inglot, Intersport, Kazar Studio, Super-Pharm Optic, 4F

5. Newcomer: Lavard Woman, Monki, MyShoes, Skechers, Take & GO, Under Armour

6. Expansion: Dealz, IQOS, Sinsay, Smyk, TEDi, Vision Express

7. Retailer of the Year: H&M, LPP, Marketing Investment Group, OTCF

8. Manager of the Year

9.  Personality of the Year

 

Dowiedz się więcej o nowej formule SCF i ZAREJESTRUJ na Forum.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.