Pop-up Polski Design zagościł w katowickim Libero

W urodzinowy weekend w Libero ruszył najnowszy projekt katowickiego kompleksu, czyli Pop-up Polski Design. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni przez najbliższe miesiące będzie można poznać, obejrzeć i kupić alternatywną modę, naturalne kosmetyki, ciekawą literaturę i piękne przedmioty. Wśród marek nie zabraknie również tych ze Śląska.

Pop-up Polski Design to zupełnie nowe miejsce, w którym znaleźć można nietuzinkowe przedmioty, często produkowane w niewielkich seriach przez małe, rodzinne manufaktury, nierzadko wytwarzane ręcznie. Oryginalna moda, piękna biżuteria, torby, akcesoria do domu, naturalne kosmetyki, książki, albumy czy grafiki – to wszystko i jeszcze więcej mieści w sobie nowa przestrzeń w Libero zlokalizowana na pierwszym piętrze kompleksu (vis-a-vis Vistula, Bytom). Wśród marek dostępnych w Pop-upie znajdziemy te z już ugruntowaną pozycją na rynku, jak, na przykład, projektowana w Katowicach biżuteria Melancholia, jak i te bardziej niszowe, takie jak Mushi, Sunday is Monday oraz Sela Herbals . Co więcej, Libero gwarantuje brak nudy, bo marki będą rotować, zmieniając się co 2-3 tygodnie.

Kilkadziesiąt polskich marek w Pop-up Polski Design 

– Sukces wrześniowych targów „Niech żyją dziewczyny!” utwierdził nas w przekonaniu, że na pozór niszowe projekty mają bardzo dużą grupę odbiorców i cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Pop-Up Polski Design jest propozycją dla wszystkich, którzy oczekują od mody i designu pewnej niepowtarzalności i oryginalności. Pop-up w Libero jest miejscem, gdzie można poznać nowe marki, obejrzeć ciekawe i piękne przedmioty, wziąć udział w inspirujących warsztatach, czy wrócić do domu z pięknie zapakowanym prezentem. Ma inspirować, zachęcać do poszukiwań i kreatywności w podejściu do mody i sztuki. To również limitowane produkty wysokiej jakości, idealne na świąteczne podarunki – mówi Katarzyna Porębska, Marketing Manager Echo Investment.

Nie bez przyczyny Pop-up Libero ruszył właśnie teraz. Produkty dostępne w nowej przestrzeni to źródło inspiracji dla poszukujących oryginalnych prezentów mikołajkowych i świątecznych. Dzięki bogatemu i różnorodnemu asortymentowi w Pop-upie można znaleźć i oryginalnie zapakować podarunki dla najbliższych. Dodatkowo, w grudniu w kompleksie odbędą się targi „Niech żyją święta!”, podczas których każdy będzie mógł znaleźć jeszcze więcej bożonarodzeniowych upominków, tematycznych dekoracji i specjalnie wyselekcjonowanych produktów. Planowane są także inspirujące warsztaty i spotkania z twórcami polskich marek obecnych w otwartym właśnie Pop-upie.

150 sklepów i punktów usługowych w katowickim Libero

Najnowszy kompleks handlowo-rozrywkowy na Śląsku, z ofertą ponad 150 sklepów i punktów usługowych, jednym z najnowocześniejszych multipleksów w kraju, kręgielnią, centrum fitness i bogatą w kuchnie z różnych stron świata strefą restauracyjną. Inwestorem projektu, który w tegorocznym konkursie Property Design Award zdobył nagrodę za najlepsze wnętrze, jest Echo Investment. Integralną częścią centrum położonego u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej jest otwarty i ogólnodostępny Plac do radości o powierzchni ponad 4 700 metrów kwadratowych, który stał się miejscem odpoczynku, wydarzeń kulturalnych, artystycznych i sportowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.