WAK wzbogaca przestrzenie biurowców

Wrocławska Akademia Kulinarna działa wielotorowo. Kolejne, doskonale prosperujące koncepty, rozwijane są nie tylko w galeriach i centrach handlowych, ale również w przestrzeniach biurowych. Jak podkreśla Project Manager WAK, nowoczesna gastronomia powinna elastycznie dostosowywać się do trendów i stylu życia.

– Dziś świat wygląda i funkcjonuje zupełnie inaczej niż kilkanaście lat temu – mówi Agnieszka Żółkiewicz, Project Manager Wrocławskiej Akademii Kulinarnej. – Pojawiły się zoptymalizowane, komfortowe biurowce, w których ludzie spędzają dużo czasu. Dynamiczny tryb życia, upodobania i trendy żywieniowe w naturalny sposób determinują oczekiwania pracowników tych przestrzeni – dodaje.

WAK z ofertą dla warszawskich biurowców

Jak wykazują badania Colliers International z czerwca 2019, dotyczące preferencji pracowników warszawskich biurowców, spożywanie w ciągu dnia pracy posiłków w bistro lub restauracji plasuje się na drugim miejscu – tuż po opcji posiłków przyniesionych z domu. Aż 56 proc. ankietowanych korzysta z oferty gastronomicznej w biurze lub jego otoczeniu codziennie lub kilka razy w tygodniu. Czas przeznaczony na konsumpcję najczęściej wynosi 30 minut, a najchętniej wybierany przedział cenowy to 11-30 zł. WAK wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom.

– Spożywanie różnorodnych, pełnowartościowych i niedrogich dań w miejscu pracy jest nie tylko smaczne, ale też praktyczne. Wiele osób woli zaoszczędzić czas – zamiast spędzać go na zakupach, staniu w kolejkach i gotowaniu, można spokojnie pobawić się z dziećmi, odwiedzić klub fitness czy spotkać się z przyjaciółmi. Samodzielne przygotowywanie posiłków przestało być już koniecznością – podkreśla Agnieszka Żółkiewicz. I wyjaśnia: – Oferta nowoczesnych konceptów kulinarnych, które tworzymy, doskonale wpisuje się w oczekiwania pracowników przestrzeni biurowych. Na miejscu przygotowujemy znakomite posiłki na bazie świeżych składników, według starannie dopracowanych receptur, przy przestrzeganiu najwyższych standardów jakości. Dużą rolę ogrywa różnorodność potraw i fakt, że można dowolnie komponować menu, w zależności od indywidualnych preferencji.

Nowoczesne kantyny to kreatywne i przyjazne miejsca, w których łączą się różne smaki, kultury i inspiracje kulinarne. – Czerpiemy z innych naszych konceptów oferując je w pigułce. Menu kantyn zmienia się codziennie i nie jest monotonne. Dzięki rotacji dań goście restauracji nie mają okazji się znudzić, ponieważ każdego dnia znaleźć dla siebie coś wyjątkowego –  dodaje Agnieszka Żółkiewicz.

Wrocławska Akademia Kulinarna na bieżąco monitoruje trendy, analizuje sytuację i planuje kolejne otwarcia. Obecnie w fazie finalizowania jest kilka nowych umów, m.in. w jednym z najwyższych biurowców w Warszawie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.