Xiaomi uruchomi 30 Mi Points w Polsce

Xiaomi rozwija swoją sieć dystrybucji. Na przełomie listopada i grudnia zostanie otwartych 30 punktów sprzedaży tzw. Mi Points.  Większość punktów zostanie otwartych już 29 listopada. Będą one zlokalizowane na terenie całego kraju. Sieć sprzedaży Mi Points będzie w pełni zintegrowana z oficjalnym sklepem mi-home.pl. Oznacza to, że produkty kupione online, klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach. Wraz z Mi Stores, Mi Points stworzą sieć blisko 40 punktów, w których będzie można kupić produkty Xiaomi bezpośrednio od producenta.

Mi Points to dedykowane przestrzenie w już istniejących sklepach. Są to głównie niezależne obiekty wielkopowierzchniowe oferujące smartfony oraz sprzęt IT, RTV i AGD. Część z nich jest zlokalizowana w galeriach handlowych. W ten sposób produkty Xiaomi mają wzbogacić ich ofertę oraz ułatwić dostęp do urządzeń marki również w mniejszych miastach.

– Mi Points są wydzielonymi przestrzeniami w sklepach partnerów, w których prezentowane będą produkty Xiaomi. Chcemy w ten sposób zwiększać świadomość marki i naszych produktów w Polsce. Mamy nadzieję, że te punkty sprzedaży będą dużym ułatwieniem dla kupujących, zwłaszcza w okresie przedświątecznym – dodał Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.

Mi Points są zintegrowane z e-sklepem mi-home.pl

30 punktów Mi Points otwartych zostanie na przełomie listopada i grudnia w miastach: Biała Podlaska, Białystok, Brodnica, Częstochowa, Darłowo, Garwolin, Gdynia, Kamień Pomorski, Kostrzyn nad Odrą, Koszalin, Kraków, Kutno, Lębork, Łowicz, Łódź, Ostrów Wielkopolski, Płock, Płońsk, Poznań, Przemyśl, Pyrzyce, Rzeszów, Siedlce, Sławno, Strzelce Krajeńskie, Szczecin, Środa Wielkopolska, Zduńska Wola, Złotów, Żuromin. Dokładne adresy Mi Points oraz lista promocji będą dostępne na mi-home.pl i mi.com/pl.

Mi Points będą zintegrowane ze sklepem mi-home.pl. Oznacza to, że produkty kupione online, klienci będą mogli odebrać w tych lokalizacjach.

Obecnie firma ma już 14 oficjalnych punktów Mi Store w Polsce, w 10 miastach: Rzeszów (Galeria Rzeszów), Szczecin (Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galaxy), Kraków (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Warszawa (Galeria Mokotów, Westfield Arkadia i Galeria Młociny), Wrocław (Pasaż Grunwaldzki), Poznań (Centrum Posnania), Katowice (Galeria Katowicka), Gdynia (Centrum Riviera), Olsztyn (Galeria Warmińska), Lublin (Galeria Lublin Plaza) oraz Białystok (Galeria Alfa).

Rozwój sieci Mi Points pozwoli na szersze dotarcie do fanów marki. Po ich uruchomieniu, wraz z Mi Stores, stworzą sieć 36 lokalizacji, w których dostępne będą urządzenia producenta.

Xiaomi Corporation działa od 2010 roku

Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Firma weszła na giełdę w Hong Kongu 9 lipca 2018 (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca smartfony i inteligentne urządzenia podłączone za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things).

Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o relacje z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, tak, aby każdy miał możliwość podwyższać komfort swojego życia dzięki technologii.

Xiaomi jest obecnie czwartą największą na świecie marką smartfonów, która utworzyła największą platformę IoT dla konsumentów z ponad 213 milionów inteligentnych urządzeń, z wyłączeniem smartfonów i laptopów. Obecnie produkty Xiaomi są dostępne w ponad 90 krajach i regionach na całym świecie, w wielu z nich firma pozostaje liderem.

W lipcu 2019 roku pojawiła się po raz pierwszy w rankingu Fortune Global 500 na 468 miejscu. Zajęła również siódmą pozycję w kategorii Internet Services and Retailing. Xiaomi jest obecnie najmłodszą firmą na tej liście.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.