Galeria Jurajska zamyka listopad serią otwarć

Oferta Galerii Jurajskiej zyskuje nowych najemców. Także obecne tutaj od lat marki zmieniają swoje lokale.

Mająca w tym roku 10 lat Galeria Jurajska odświeża ofertę. Listopad przynosi temu największemu w Częstochowie centrum handlowemu całą serię otwarć i zmian. Jednocześnie dyrekcja obiektu zapowiada kolejne, zarówno na grudzień, jak i na początek 2020 roku.

– Ostatnie tygodnie są dla nas bardzo intensywne. Finalizujemy rozmowy z markami, którym w tym roku kończą się 5- i 10-letnie umowy najmu. Jednocześnie blisko 50 proc. spośród najemców, którzy zostają na kolejne lata, zdecydowało się na relokację swojego salonu, relokację i powiększenie, samo powiększenie, remont lub wprowadzenie nowego konceptu handlowego – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Prace modernizacyjne nad znaczą częścią lokali naszych dotychczasowych partnerów są już bardzo zaawansowane i stopniowo wchodzimy w fazę reopeningów, która potrwa do połowy 2020 roku. W tym samym czasie w życie wchodzi pula nowych umów, co wiąże się z kolei z otwarciami sklepów marek dotąd nieobecnych w naszej ofercie – dodaje.

Nowości w Galerii Jurajskiej

I tak sam tylko listopad przyniósł dwa debiuty w Galerii Jurajskiej. Ofertę zdrowia i urody dopełniła marka Kodano Optyk. Brand ulokował w centrum handlowym salon mający 95 mkw. Jest to czwarty punkt z ofertą optyczną w tym centrum handlowym oraz 15 najemca segmentu health&beauty.

Zyskał także segment modowy. Tutaj nowością jest salon włoskiej marki Borgio. W jego ofercie można znaleźć elegancką odzież dla mężczyzn oraz dodatki. To 70 sklep odzieżowy w Galerii Jurajskiej, a także 12 z ofertą skierowaną wyłącznie do panów. Nowy najemca zajął lokal mający 81,5 mkw.

– Obie marki debiutują w Częstochowie. Ich oferta dopełnia natomiast kluczowe dla Galerii Jurajskiej segmenty – mody oraz zdrowia i urody. Tym samym kontynuujemy realizację naszej strategii leasingowej, umacniając te części oferty, które są dla nas ważne chociażby ze względu na pozycjonowanie galerii, unikalność oferty czy  jej atrakcyjność w regionie – mówi Borecka-Suda.

To jednak nie jedyne nowości w ofercie.  Wśród nowych najemców pojawił się także sklep tytoniowy Smoke. Pierwszy tego typu w Galerii Jurajskiej. Najemca zajął lokal mający 23 mkw. Także dotychczasowi najemcy odsłaniają swoje nowe lub wyremontowane lokale. I tak marka Intersport w ramach poziomu 1 przeniosła się do nowego lokalu o powierzchni 742 mkw. Podobny ruch wykonał Orange, przeprowadzając się na poziomie „0” ze 100 mkw. do 189 mkw.

– Marki obecne w Jurajskiej od lat zadowolone są z osiąganych tutaj wyników, w efekcie chętnie przedłużają umowy i inwestują w najem. To pociąga za sobą nieraz znaczące zmiany. Wielu najemców decyduje się na relokację pod nowy adres lub relokację i powiększenie lokalu, a co za tym idzie nieraz poszerzenie oferty.  Dla wielu najemców rekomercjalizacja jest także okazją do wprowadzenia nowego konceptu lub nowych rozwiązań łączących tradycyjne zakupy z zakupami on-line – mówi Borecka-Suda.

Podobne zmiany w Jurajskiej szykują się w najbliższych miesiącach. W grudniu ofertę centrum handlowego zasilić ma m.in. duobrandowy sklep odzieżowy Sugarfree/Cardio Bunny. Reopening w nowej lokalizacji i w nowej aranżacji czeka natomiast kawiarnię Costa Coffee oraz salon Inglot. Początek 2020 roku przyniesie z kolei otwarcie mającego blisko 1 tys. mkw. nowoczesnego salonu eobuwie.pl.

– Prowadzona obecnie rekomercjalizacja stała się dla nas okazją do odświeżenia, ale także do wzmocnienia oferty, a tym samym jeszcze mocniejszego zaakcentowania się na regionalnym rynku. Dzięki ruchom w tenant-mix nie tylko obecni najemcy mogą zaprezentować się klientom w nowej odsłonie, ale także pojawia się miejsce dla nowych marek, które w obecności w Jurajskiej upatrują szansę dla siebie – mówi Borecka-Suda.

Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych.

Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.