Ding – rusza nowa aplikacja dla sieci handlowych

W listopadzie 2019 roku, należąca do Interii, Grupa AdRetail wprowadziła na rynek nową aplikację mobilną Ding. Z aplikacji korzysta już ponad 300 sieci handlowych m.in. Carrefour, Castorama, Polo Market, Tesco, Lidl i wiele innych.

Serwis oraz aplikacja mobilna Ding to nowe narzędzie agregujące gazetki reklamowe, wydawane przez sieci handlowe operujące w całej Polsce. Ding został wyposażony w szereg funkcji, dzięki którym korzystanie z gazetek przynosi jeszcze więcej korzyści. Dinga od innych podobnych produktów, dostępnych na rynku odróżniają dodatkowe funkcjonalności. Przede wszystkim użytkownicy zarówno serwisu jak i aplikacji zyskują możliwość ustawienia w aplikacji powiadomień o nowych i interesujących ich promocjach i ofertach, a także tworzenie list zakupowych na bazie asortymentu prezentowanego w gazetkach.

Ponad 300 sieci handlowych korzysta z aplikacji Ding

– Tworząc aplikację Ding położyliśmy duży nacisk na UI i UX, co sprawia, że serwis i apka są intuicyjne, przyjemne w obsłudze i pozbawione wad, z którymi codziennie zderzają się użytkownicy usług gazetkowych. Ponadto, nasz nowy serwis i aplikacja oferuje największą liczbę gazetek i ofert sieci handlowych. W tym momencie w Dingu można przejrzeć magazyny promocyjne już ponad 300 sieci, a nieustanie zabiegamy o kolejne – komentuje Karol Kamiński, dyrektor zarządzający AdRetail.

Oprócz możliwości tworzenia list zakupowych i ustawania alertów na wybrane produkty i gazetki, użytkownicy Dinga otrzymują dostęp do tzw. gorących ofert, a ich konto integruje aktywność wykonaną zarówno w aplikacji, jak i na stronie www.

– Wyniki badań prowadzonych ostatnio przez Nielsena wyraźnie określiły rolę, jaką gazetki promocyjne pełnią w marketingu dużych sieci handlowych. Potwierdza to fakt, że niezmiennie od wielu lat gazetki są jednym z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych – mówi Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR w Interii. – Ding to nowoczesne narzędzie, pozwalające na jeszcze lepsze wykorzystanie tego potencjału poprzez zwiększenie zasięgu, dostępności i użyteczności gazetek. Tym samym, Ding rozszerza portfolio naszych usług dla podmiotów branży retailowej i umożliwia skuteczniejsze dopasowanie naszej oferty do ich marketingowych potrzeb – dodaje Lenart.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.