Quiosque cały czas rozwija sieć sprzedaży

Marka Quiosque powiększyła mapę swoich sklepów o nowy lokal franczyzowy w Ostrowcu Świętokrzyskim, w Galerii Ostrowiec. Salon zajmuje powierzchnię 103 mkw.

Sieć Quiosque konsekwentnie realizuje zapowiedzianą strategię ekspansji regularnie powiększając swoje portolio w Polsce. Od początku tego roku sieć oddała do użytku już kilkanaście nowych salonów.

Wśród najnowszych otwarć jest lokalizacja w Ostrowcu Świętokrzyskim. Sieć wynajęła lokal o powierzchni 103 mkw. w Galerii Ostrowiec. Miesiąc wcześniej marka otworzyła sklep w Zgorzelcu, w Galerii Słowiańskiej. Salon zajmuje powierzchnię 90 mkw. Obecnie łączna liczba sklepów Quiosque to ponad 180, z czego blisko 100 to salony własne, a ponad 80 to sklepy partnerskie.

Ekspansja w toku

Rozwój cały czas trwa. Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.