800 mkw. dla toruńskiej Biedronki

Nowoczesny, ekologiczny, wygodny – taki jest najnowszy sklep sieci Biedronka. Znajduje się przy ul. Szosy Bydgoskiej 30 w Toruniu. Placówka ruszyła 29 listopada br.

Sklep w Toruniu, którego oficjalne otwarcie miało miejsce 29 listopada, został zbudowany według nowego konceptu 2.0 łączącego nowoczesny wygląd z ideą ograniczenia wpływu na środowisko. Punkt wyposażono w nowoczesne, energooszczędne systemy – chłodniczy oparty o naturalne gazy oraz zintegrowany system monitoringu i zdalnego zarządzania instalacjami sanitarnymi oraz oświetleniem. Rozmieszczone na terenie placówki lampy typu LED pozwalają na znaczną oszczędność energii oraz dostosowanie barwy światła do aktualnych potrzeb.

– W ramach oferty produktów dostępnych w najnowszym sklepie Biedronka przy ul. Szosy Bydgoskiej stawiamy przede wszystkim na świeżość, o którą zadbają nasi Świeżoznawcy, kontrolując każdego dnia jakość stoiska z warzywami i owocami. Warto również dodać, że to też pierwszy sklep w Toruniu z ladą tradycyjną, w której znajdziemy poszerzony asortyment świeżego mięsa, wędlin oraz serów na wagę – mówi Marcin Kajser, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka.

Aby jak najbardziej usprawnić zakupy, poza 4 stanowiskami z kasami tradycyjnymi, do dyspozycji klientów oddane zostaną również 4 kasy samoobsługowe. Dodatkowymi walorami sklepu są: dogodna lokalizacja w pobliżu galerii handlowej w dobrze skomunikowanej części miasta oraz duży parking oferujący 83 miejsca, w tym 3 dla osób niepełnosprawnych. Placówkę przy ul. Szosy Bydgoskiej wyróżnia też przestronna sala sprzedaży o powierzchni 800 metrów kwadratowych.

Ponad 14 mld zł inwestycji

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej  2932 sklepy zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.