Dynamiczna ekspansja sieci Biesiadowo

Biesiadowo – sieć pizzerii rozwijanych przez spółkę Wojtex – aktualnie działa w kilkudziesięciu miastach w Polsce. Marka jest rozwijana w oparciu o system franczyzowy.

– Biesiadwo to jedna z najbardziej rozpoznawalnych pizzerii w Polsce. Aktualnie działa około 100 lokali na terenie całego kraju. Marka niezmiennie cieszy się powodzeniem zarówno wśród klientów, jak i franczyzobiorców. Mamy takich partnerów biznesowych, którzy prowadzą nawet po 2-3 lokale – mówi w rozmowie z Retailnet Wojciech Goduński, prezes spółki Wojtex.

Marka Biesiadowo pojawiła się na polskim rynku w 2007 roku wraz z otwarciem pierwszej pizzerii w Aleksandrowie Łódzkim. Pierwszy lokal sieci miał 200 miejsc przy stołach. Kolejne 5 restauracji powstało w Łodzi. Wówczas pomysłodawca konceptu zaczął zastanawiać się nad wprowadzeniem systemu franczyzowego. Pod koniec 2008 r. Wojtex dopracował ofertę franczyzy i już w 2009 roku na rynku pojawiło się 30 nowych lokali Biesiadowo.

Biesiadowo: optymalna powierzchnia restauracji to 120 mkw.

– Aktualnie poszukujemy franczyzobiorców na terenie Polski, a także masterfranczyzobiorców poza granicami naszego kraju. Biesiadowo jest jedyną siecią pizzerii w Polsce o bezkonkurencyjnych warunkach rozpoczęcia współpracy. Tylko my proponujemy start bez opłaty licencyjnej, koszty adaptacji lokalu są znacznie niższe niż u konkurencji, opłata franczyzowa jest bardzo niska, wynosi 44 tys. zł przy lokalu o powierzchni 70-80 mkw. – podkreśla Wojciech Goduński.

Biesiadowo otwiera lokale na terenie całego kraju. Najmniejsza restauracja ma 70 mkw., ale, jak podkreśla właściciel sieci, optymalna powierzchnia na prowadzenie restauracji to 120 mkw.

Marka Biesiadowo została stworzona w 2007 roku. Koncept należy do firmy P.P.H.U. „Wojtex”. Wojtex to jeden z największych operatorów systemów franczyzowych w Polsce. Obecnie pod szyldem firmy funkcjonuje 140 lokali. W portfolio Wojtexu znajdują się takie marki jak: Biesiadowo, Piramid Pizza, Western Chicken, Coffeeloffee, Western Tortilla, Toy Planet. Najmłodszy koncept firmy to Speedy Romano.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.